פתיחת קופסה: Samsung Galaxy S9 Plus

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: אדר מוריץ, עיבוד: אוהד צדוק, גאדג’טי)

חברת סמסונג הכריזה לפני כשבועיים על זוג סמארטפוני הדגל החדשים שלה: Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus, ומיד היה ברור שהם מגיעים כשדרוג קל של מכשירי הדגל המוצלחים משנה שעברה. הדגמים החדשים טובים מקודמיהם בפרמטרים טכניים רבים, אמנם סיבה חשובה לא פחות עבור הרבה משדרגים היא גם עיצוב המכשיר – שלא זכה לשינוי רב. חשוב לזכור שישנו תמיד קהל (גדול) של רוכשים חדשים, שסמסונג, בין אם במודע או שלא, מפנה אליהם בעיקר את דגמי הגקלסי אס 9 החדשים כתוצאה מהשדרוגים הקלים.

מכשיר הדגל Samsung Galaxy S9 Plus מגיע באריזה האופיינית לסמסונג בצבע שחור עם כיתוב +S9 בחזית בצבע כחול מנצנץ. לא מדובר באריזה שמשדרת יוקרה, אולם התכולה שלה מתאימה לסטנדרטים של מכשיר דגל, איפה שחברות עדיין נופלות לעיתים.

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

אריזת הסמסונג Galaxy S9 Plus כוללת:

  • מכשיר Samsung Galaxy S9 Plus
  • אוזניות In-Ear בשיתוף עם AKG
  • מטען שקע קיר
  • כבל USB A ל-USB C
  • מתאם USB A ל-USB C
  • ספרות \ כתב אחריות

חווית פתיחת הקופסא של ה-Galaxy S9 Plus לא מהמרגשות שהיו לנו. היא מאוד דומה למכשיר ה-S8 Plus. קשה להוציא את הקופסה עם המכשיר מעטיפת הקרטון שלה וכאשר פותחים את הקופסה המכשיר לא נמצא בחזית על מנת לקבל את פנינו. מעבר לכך, התוכן שלה, אולי הדבר שחשוב באמת, איכותי למדי וכולל דברים שכבר לא ברור כשמש שנקבל עם הסמארטפון החדש שלנו, כמו אוזניות איכותיות שיוצרו בשיתוף עם AKG (חברה בת-בת של סמסונג) ומתאם USB שיהיה שימושי במגוון מצבים ובעיקר בחיבור למחשב.

הסמסונג גלקסי החדש הגיע אלינו בצבע סגול-לילך שנראה פשוט מצויין. הגוון עבר שיפור מהדגם הקודם וחייב לציין שהוא מאוד שונה ומעניין. התחושה של המכשיר באופן כללי מרגישה מעט שונה מזו של ה-S8 פלוס למרות שהמכשירים נראים זהים. ראשית, האחיזה בו מרגישה מעט רחבה יותר, כנראה בגלל שפאות המכשיר יותר חדות ופחות מעוגלות. הזכוכית בגב המכשיר פחות חלקה, שזה דבר תמיד חיובי, אך עדיין מגנט לטביעות אצבע. המתכת שמקיפה את המכשיר עבה ורחבה יותר מהדגם הקודם, מה שנותן תחושה יוקרתית יותר.

Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי)
Samsung Galaxy S9 Plus (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

קשה להבדיל בין ה-Galaxy S9 Plus וה-Galaxy S8 Plus בגלל שהעיצוב נשאר כמעט זהה לחלוטין. למראית עין מצאנו מספר הבדלים בולטים: המיקום של חיישן קורא טביעות האצבע בגב המכשיר, הדומיננטיות של המסגרת ממבט בחזית המכשיר וכמובן המצלמה הנוספת שלא הייתה קיימת בדגם הקודם בסדרה. הגלקסי S9 פלוס החדש הוא עדיין אחד הסמארטפונים היפים בשוק והאמת שלא ממש אכפת לנו להישאר עם העיצוב הזה עוד שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים