אנדרואיד 8 מגיעה למכשירי Huawei P10 ו-P10 Plus

Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Huawei P10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בטיזר ששיחררה וואווי (Huawei) דרך חשבון הפייסבוק שלה, חשפה החברה כי החלה לשלוח את עדכון אנדרואיד 8.0 אוראו למשתמשים במכשירי הדגל Huawei P10 ו-Huawei P10 Plus שנחשפו לראשונה לפני כשנה.

בוואווי מציינים כי העדכון מהאוויר (OTA) יגיע בהדרגה למשתמשים במכשיריה באיזורים שונים בעולם, כך שזה לא בהכרח יהיה זמין עבור כולם באופן מיידי. החברה מוסיפה ומציינת כי לשם ביצוע העדכון יש להשאיר נפח אחסון פנוי של 3GB לפחות ולדאוג כי הסוללה במכשיר עומדת על לפחות 30% או שהמכשיר מחובר לחשמל.

עדכון אנדרואיד 8.0 מגיע למכשירי סדרת ה-P10 לצד הגרסה החדשה של ממשק המשתמש המותאם מבית החברה, EMUI 8, אשר הופיע כבר בדגמי סדרת ה-Mate 10 שהציגה החברה בשנה שעברה. גרסה זו של מערכת ההפעלה צפויה להגיע באופן מובנה גם עם דגמי סדרת ה-Huawei P20 שייחשפו ב-27 במרץ.

נתון שוואווי לא מספקת בשלב זה נוגע לעדכוני האבטחה של אנדרואיד. מכשירי סדרת ה-Mate 10, המגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 עדיין לא קיבלו עדכוני אבטחה שוטפים למערכת ההפעלה ותקועים על עדכון האבטחה של חודש נובמבר 2017 מזה זמן רב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים