האם הגיימרים יחזרו? EA משנה את אפשרויות התשלום ב-Battlefront 2

מתוך Star Wars: Battlefront II (תמונה: EA DICE) מתוך Star Wars: Battlefront II (תמונה: EA DICE)

לאחר השערוריה התקשורתית שחוותה בשנה שעברה בעקבות המודל העסקי של המשחק Star Wars: Battlefront 2, הקפיאה EA את האפשרות לשלם על תכנים במשחק באופן זמני וחזרה לתכנן מערכת כלכלית שלא תכעיס את השחקנים. כעת EA חושפת את תוכניותיה לשינויים בכל הקשור להתקדמות במשחק ופריטים בתשלום.

קלפי “כוכבים” (Star Cards) אשר מקנים לשחקן יכולות משחק חדשות, ובכך יתרון על פני שחקנים אחרים, כבר לא יגיעו בתוך התיבות (Loot Boxes) במשחק – באופן סופי. כעת, תוכלו לפתוח ולשדרג את קלפי הכוכבים שלכם רק באמצעות נקודות ניסיון, אותן תרוויחו על ידי עליית רמות במשחק. בכל מקרה, כל הפריטים שכבר צברתם טרם השינויים יישמרו לשימושכם.

החל מה-21 לחודש, הארגזים האקראיים ב-Battlefront 2 יכילו אך ורק פריטים קוסמטיים שלא ישפיעו על המשחקיות, כמו אנימציות. בכל אופן, לא תוכלו לקנות יותר ארגזים בכסף, אלא להרוויח אותם עם התחברות יומית למשחק, השלמת אתגרים בתוך המשחק ובנקודות ציון מסוימות שקבעו המפתחים.

עם זאת, עדיין תוכלו לשלם עבור סקינים ותוספות קוסמטיות. החל מאפריל יגיעו תוספות ויזאוליות חדשות, כמו דמות בסגנון “רודיאן”, חוצן מעולם Star Wars. תוספות שכאלו תוכלו לרכוש בעזרת כסף שנצבר בתוך המשחק עצמו (Credits) או באמצעות “קריסטלים” אותם רוכשים בכסף אמיתי.

בסמוך להשקה הגיימרים הלינו באופן קולני על האפשרות לרכוש פריטים המספקים יתרון לשחקנים, דרך קופסאות שלל, בטענה כי מדובר במנגנון Pay To Win. הנושא הסתחרר בתקשורת ויצא משליטה, עד שעורר גם את תשומת לבם של פוליטיקאים שהתחילו לבחון מקרוב את נושא תיבות השלל. האם השינויים המתוכננים מכפרים על טעויותיה של EA? ייתכן שלא, אך צאתו של “הג’דיי האחרון” לצופים ביתיים עלולה לעורר עניין מחודש גם ב-Battlefront 2 ובחברה לא יכולים להתעלם מכך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים