הוכרזו: Oppo R15 ו-R15 Dream Mirror Edition

Oppo R15 Dream Mirror Edition (תמונה: Oppo) Oppo R15 Dream Mirror Edition (תמונה: Oppo)

יצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם, Oppo, הכריזה היום (ב’, 19.3) על זוג מכשירי פרימיום המיועדים לשוק הביניים ומעלה. ה-Oppo R15 וה-R15 Dream Mirror Edition מציגים את רוח העיצוב החדשה הכוללת תצוגת בפורמט 19:9 עם שוליים דקיקים במיוחד וחריץ (Notch) בחלקו העליון של המסך המשמש לשילוב מצלמת הסלפי, הרמקול המיועד לביצוע שיחות ומגוון חיישנים.

כחלק מרוח העיצוב של המכשירים משלבת Oppo בשניים מבנה סנדוויץ’ זכוכית עם מסגרת העשויה מתכת, כאשר דגם ה-Dream Mirror Edition מגיע עם גב העשוי חומר קרמי. שני הדגמים מגיעים במגוון צבעים עזים, בהם אדום, סגול, לבן ושחור (עבור הדגם בעל הגב הקרמי בלבד), אשר מציגים גרדיאנט השומר על ייחודיות עיצוב הסמארטפונים החדשים של החברה. בגב המכשירים ניתן למצוא זוג מצלמות במערך צילום כפול הבולטות מעט מעל פני השטח בפינה השמאלית העליונה וחיישן טביעות אצבע במרכז, כאשר דגם ה-Dream Mirror Edition מציג גב הקמור מעט משני צידיו.

עיצוב דגמי ה-Oppo R15 מהווה חשיבות לא מועטה גם עבור מכשירי הדגל של חברת OnePlus, זו שייכת לאותו התאגיד האמון על חברת Oppo. דגמי ה-R של חברת Oppo רמזו בעבר לעיצוב של מכשיריה של OnePlus, כך שניתן להבין מעיצוב הדגמים הנוכחיים כיצד יראה עיצובו של דגם ה-OnePlus 6 שייחשף בחודשים הקרובים.

Oppo R15 (תמונה: Oppo)
Oppo R15 (תמונה: Oppo)

שני הדגמים חולקים רבות לא רק בעיצוב, אלא גם בצד המפרט הטכני שלהם. תמצאו בשני הדגמים מסך OLED בגודל 6.28 אינץ’ בפורמט 19:9 ברזולוציית +Full HD בפריסה של 1080×2280 פיקסלים, זיכרון פעולה בנפח 6GB RAM, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, סוללת 3,450mAh (דגם ה-Dream Mirror Edition מציע סוללת 3,400mAh) עם תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה VOOC ואת ממשק המשתמש המותאם ColorOS 5.0 המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1.

מידות המכשירים דומות אף הן ובמבט לאחור לדגמי ה-R11s וה-R11s Plus שהוצגו ברבעון האחרון של 2017, ניתן לראות כי Oppo הצליחה לשמור על גודל המכשירים אף הגדלת המסך (מ-6 אינץ’ ל-6.28 אינץ’). הבדל משמעותי אל מול הדגמים הקודמים בסדרה הינו העובי, שגדל בכ-0.4 מ”מ והמשקל, אשר עומד כעת על 175 גרם, כ-20 גרם מעל משקלם של הדגמים הקודמים בסדרה.

Oppo R15 (תמונה: Oppo)
Oppo R15 (תמונה: Oppo)

Oppo R15

המעבד המניע את דגם ה-Oppo R15 הינו בעל 8 ליבות, ארבע מתוכן ליבות Cortex-A73 חזקות בתדר 2.0GHz וארבע הנותרות מסוג Cortex-A53 בעלות תדר מירבי זהה. המעבד משולב במערכת על שבב Helio P60 מבית מדיה-טק (MediaTek) אשר נחשפה בחודש שעבר במסגרת תערוכת המובייל MWC 2018 ולצידו נמצא את המאיץ הגרפי Mali-G72 בעל 3 ליבות גרפיות.

הפלטרפומה החדשה של מדיה-טק מיוצרת בתהליך 12nm ומשלבת את המעבד הייעודי Mobile APU (ר”ת AI Processing Unit) לצורך ביצוע פעולות חישוביות לצרכי למידה עמוקה, אלו ממומשים במכשיר לשם זיהוי אובייקטים שונים (אוכל, חיות, נופים וכד’) בעת צילום.

בצד הצילום ניתן למצוא במכשיר ה-R15 מצלמת סלפי בעלת חיישן 20 מגה-פיקסל בעל מפתח צמצם f/2.0. ב-Oppo מציינים כי קיימות עד 8 מיליון וריאציות שונות לביצוע ייפוי המצולמים בתמונה, בין אם צולם אדם בודד או מספר אנשים יחד, מצלמת ה-R15 תוכל להתאים את הגדרות היופי לכל אדם לפי צבע העור, מין, גיל ועוד.

בגב הסמארטפון ניתן למצוא זוג מצלמות במערך צילום כפול עם חיישני 16 ו-5 מגה-פיקסל מבית סוני (IMX519) בעלי מפתח צמצם של f/1.7 לצילום תמונות בתנאי תאורה קשים ו-f/2.2 לצילום בתנאי תאורה טובים. מערך הצילום החדש יודע לבצע הפרדה בין מושא הצילום והרקע שלו באמצעות החלת אפקט טשטוש (“בוקה”) המתבצע לטענת החברה ב-3D ומאפשר הפרדה טובה יותר בדרך זו הן מצד החומרה במכשיר והן באמצעות מניפולציות תוכנה.

דגם ה-Oppo R15 יהיה זמין בשוק הסיני החל מה-1 באפריל בצבעים לבן, אדום וסגול ובמחיר של 2,999 יואן, הם כ-473 דולר או 1,640 שקלים, לפני מיסים.

Oppo R15 Dream Mirror Edition (תמונה: Oppo)
Oppo R15 Dream Mirror Edition (תמונה: Oppo)

Oppo R15 Dream Mirror Edition

דגם ה-Dream Mirror Edition נבדל מדגם ה-R15 הסטנדרטי לא רק בעיצובו, אלא גם בחלקים מסוימים במפרטו הטכני. תמצאו במכשיר את פלטפורמת ה-Snapdragon 660 מבית קוואלקום המיוצרת בתהליך בגודל 14nm ומשלבת מעבד בעל 8 ליבות בתדר מירבי של 2.2GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 512.

בצד הצילום נמצא את אותה מצלמת סלפי בעלת חיישן 20 מגה-פיקסל שזמינה בדגם ה-R15 הסטנדרטי, אך בגב המכשיר שילבה החברה חיישני 16 ו-20 מגה-פיקסל, כל אחד מהם בעל מפתח צמצם f/1.7.

מכשירי ה-Oppo R15 Dream Mirror Edition מגיעים בשני דגמים שיהיו זמינים בשוק הסיני החל מה-1 באפריל. דגם בעל גב זכוכית יגיע בצבע האדום ובמחיר של 3,299 יואן (כ-1,810 שקלים) והדגם בעל הגב הקרמי יגיע במחיר 3,499 יואן (כ-1,920 שקלים).

לפניכם השוואת המפרטים בין שני הדגמים:

error


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים