טיזר ראשון ל-Nightflyers, סדרת אימה בחלל המבוססת על סיפור של ג’ורג’ ר.ר. מרטין

מתוך טיזר לסדרה Nightflyers בערוץ SyFy

רשת Syfy הוציאה טיזר ראשון ל-Nightflyers, סדרה שצפויה לעלות לשידור במחצית השניה של השנה. הסדרה מבוססת על סיפור קצר בעל אותו השם, שנכתב על ידי ג’ורג’ ר. ר. מרטין (George R. R. Martin), יוצר “משחקי הכס” – תחילה ב-1980, ולאחר מכן שוכתב ב-1985.

הסיפור מתרחש בסוף המאה הנוכחית, בשנת 2093. משלחת מדענים יוצאת לחלל כדי לבחון אות תמוה שמגיע ממקור שעשוי להיות חללית חייזרית. המשלחת נתקלת בזוועות מחרידות ונאלצת להילחם על חייה – אך לא מהמקור החייזרי דווקא, אלא מהמחשב הפסיכוטי של החללית הארצית, שהיצר שמניע אותו הוא קנאה. מפיקי הסדרה, ביניהם ג’ורג’ מרטין עצמו, מופיעים בטיזר ומבטיחים “פסיכו בחלל”. הטיזר הראשון חושף מעט מאוד מהסדרה, ובעיקר מראה חברי הפקה נרגשים וחברי צוות מבועתים ומדממים.

בסדרה יופיעו מאיה עשת מ”זאב צעיר”, איוין מאקן (Eoin Macken) מ”האויב שבפנים”, גרטשן מול (Gretchen Mol) מ”אימפריית הפשע”, פיליפ ריס (Phillip Rhys) מ-“24 שעות”, ועוד. Nightflyers צפויה לעלות לשידור בסתיו הקרוב, אך אין עדיין תאריך מדויק.

זו לא האדפטציה הראשונה של הסיפור – הוא הופק כבר פעם אחת כסרט בשנת 1987, אך לא זכה להערכה רבה בזמנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים