המשקל החכם Huawei AH100 מגיע לישראל במחיר של כ-200 שקלים

משקל חכם Huawei Smart Scale משקל חכם Huawei Smart Scale (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

המשקל החכם AH100 של חברת וואווי (Huawei) החל להימכר באופן רשמי בישראל במחיר של כ-190 שקלים יחד עם אחריות של היבואנית אלפא טלקום (תחת אלקטרה מוצרי צריכה), זאת על פי עמוד המכירה של אתר KSP. המשקל החכם החדש הוצג בארץ עוד בסוף השנה שעברה, עת השיקה החברה את דגמי הסמארטפונים  בסדרת Mate 10, אם כי כעת זוכה זה להשקה רשמית ומופיע גם באתר החברה במחיר מומלץ לצרכן של 199 שקלים.

המשקל החכם של וואווי מגיע עם עיצוב זכוכית ומציע מעקב אחר מספר מדדים בהם מדידת משקל ומסת הגוף (BMI), מסת שריר, אחוזי שומן ומים ושריפת קלוריות במנוחה (BMR). בנוסף, מציע המשקל החכם אפשרות לעבודה כשעון מעורר, שיתוף הנתונים לרשתות החברתיות והצגת הנתונים באפליקציה ייעודית של החברה (iOS | Android).

ה-Huawei AH100 מופעל באמצעות 4 סוללות מסוג AAA ומאפשר מעקב ורישום של עד 10 משתמשים שונים, וכן אפשרות להצגת נתוני משקל ואחוזי שומן גם ללא חיבור לרשת האינטרנט. מימדיו של המשקל החכם עומדים על רוחב ואורך של 300 מ”מ וגובה של 18.7 מ”מ, כאשר המשקל האפשרי אותו ניתן למדוד באמצעותו עומד על 150 קילוגרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים