הוכרזו: Lenovo K5 ו-Lenovo K5 Play – עם מבנה זכוכית וסוללה גדולה

LG K5 Play (תמונה: Lenovo) LG K5 Play (תמונה: Lenovo)

בשקט בשקט מכריזה חברת לנובו על זוג מכשירי ביניים לסדרת ה-K5 אשר עונים לשמות Lenovo K5 ו-Lenovo K5 Play. היקר מהשניים הוא ה-Lenovo K5 המשלב מערכת שבבים סטנדרטית לצד עיצוב מודרני ועיצוב אשר לא הייתה מביישת מכשיר המיועד לפלח השוק הגבוה. 

Lenovo K5

ה-Lenovo K5 עשוי זכוכית מסוג 2.5D ובעל מסגרת מתכתית המפרידה בין שתי שכבות הזכוכית. בחזית המכשיר אנו פוגשים מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית +HD מסוג IPS LCD שמגיע בתצורת 18:9. עוד בקדמת המכשיר ניתן למצוא את אפרכסת השמע, חיישן הקרבה והמצלמה הקדמית אשר מגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועם מפתח צמצם של f/2.0.

Lenovo K5 (תמונה: Lenovo)
Lenovo K5 (תמונה: Lenovo)

בגבו של ה-K5 ניתן למצוא סורק טביעות אצבע אשר על פי החברה יפתח את המכשיר תוך 0.09 מאיות השנייה. עוד בגב המכשיר נמצא פלאש LED וזוג מצלמות בפינה השמאלית העליונה, כאשר החיישן הראשי מגיע באיכות 13 מגה פיקסל ובעל מפתח צמצם של f/2.0, בעוד שהחיישן המשני מציע איכות של 5 מגה פיקסל ובעל מפתח צמצם של f/2.2.

על גזרת הביצועים אחראית מערכת העל-שבב מבית מדיה-טק, היא ה-Mediatek MT6750, אשר מגיעה עם מעבד מתומן ליבות מסוג Cortex-A53 אשר פועמות בתדר מרבי של 1.5 גיגה-הרץ ומגובות במאיץ גרפי מסוג Mali-T860. זאת לצד זיכרון עבודה (RAM) העומד על 3 גיגה-בייט ביחד עם נפח אחסון על סך 32 גיגה-בייט התומך בהרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Lenovo K5 (תמונה: Lenovo)
Lenovo K5 (תמונה: Lenovo)

על המערך המוצג לעיל תהיה אחראית סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה אשר תתפעל את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט, עליה יתלבש ממשק המשתמש של החברה בשם ZUI 3.1. את ה-Lenovo K5 לנובו מציעה באירופה בהזמנה מוקדמת תחת תג מחיר נמוך במיוחד של 115 עד 143 אירו (בין 500 ל-615 שקלים) בצבעים אפור, שחור או כחול.

Lenovo K5 Play

ה-Lenovo K5 Play הוא הזול מבין השניים כאשר ההבדלים בינו לבין אחיו מתחילים בגזרת כוח העיבוד, עוברים דרך חלקת המידות ומסתיימים במערך הצילום.

בחזיתו של ה-K5 Play נוכל למצוא את אפרכסת השמע, חיישן הקרבה ומצלמת הסלפי אשר מגיעה באיכות 8 מגה פיקסל. בעודו דומה מאוד לדגם ה-K5, משקלו עומד על 155 גרם, לעומת 160 גרם בדגם ה-K5 הרגיל.

Lenovo K5 Play (תמונה: Lenovo)
Lenovo K5 Play (תמונה: Lenovo)

בגבו של ה-K5 Play נמצא את מערך הצילום הכפול אשר כולל הפעם חיישן ראשי באיכות 13 מגה פיקסל בעל מפתח צמצם של f/2.2 וחיישן משני באיכות 2 מגה פיקסל בעל מפתח צמצם של f/2.4, כאשר לצידם נמצא פלאש LED. מתחת למערך הצילום הראשי ממוקם סורק טביעות האצבע. ה-K5 Play מסוגל לצלם וידאו באיכות Full HD ב-30 פריימים לשנייה בעוד שאחיו הבוגר מסוגל לצלם באיכות HD בלבד.

כוח העיבוד של המכשיר מתאים לשאר מכשירי הביניים כשזה מצויד במערכת השבבים Snapdragon 430 אשר מגיעה עם מעבד מתומן ליבות מסוג Cortex-A53 חסכוניות בחשמל אשר פועמות בתדר מרבי של 1.4 גיגה-הרץ. זאת לצד המאיץ הגרפי מסוג Adreno 505 אשר ירוץ ביחד עם זיכרון עבודה (RAM) של 3 גיגה-בייט לצד נפח אחסון של 32 גיגה-בייט התומך בהרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 128 גיגה-בייט נוספים.

Lenovo K5 Play (תמונה: Lenovo)
Lenovo K5 Play (תמונה: Lenovo)

על ה-Lenovo K5 Play תרוץ מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 8 אוראו כשעליה יתלבש ממשק המשתמש של החברה בגרסה 3.7. לכל החבילה המצוינת כאן תספק כוח סוללה בקיבולת 3,000 מיליאמפר/שעה. במידה ותרצו לרכוש את ה-K5 Play, לנובו מציעה את המכשיר באירופה תחת תג מחיר של כ-110 אירו (כ-470 שקלים) בהזמנה מוקדמת בצבעים כחול, שחור או זהב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים