חברת ZTE מפרסמת טיזר לקראת הכרזה על ה-Z18 Mini

חברת ZTE ממשיכה להכריז על מכשירי דגל ו”מיני-דגל” בפערי זמן של חודשיים בלבד אחד מהשני, כאשר על מכשיר המיני הקודם של החברה, הוא ה-Nubia Z17 Mini הכריזה החברה באפריל של השנה שעברה ועל מכשיר הדגל הראשי שלה בשם Nubia Z17 הכריזה כחודשיים בלבד לאחר מכן.

כעת משחררת ZTE טיזר חדש העוסק במכשיר המיני הבא לסדרת הדגל של החברה, שעשוי להיקרא בשם Z18 Mini. הטיזר צבעוני במיוחד ומשלב גווני ורוד וכחול אשר ניתן לשער כי אלה אמורים לרמוז לנו לגבי צבעיו של המכשיר החדש. עוד בטיזר ניתן לראות את הספרות 24 ו-00 אשר מרמזות לנו על כך שהמכשיר כנראה ישלב מערך צילום כפול בגבו (00) לצד הקפצת מספר הפיקסלים במצלמת הסלפי ל-24 מגה פיקסל.

Nubia Z18 Mini Teaser (תמונה: Weibo)
Nubia Z18 Mini Teaser (תמונה: Weibo)

ספקולציה אחרת אשר ניתן לראות מהטיזר מרמזת על זוג מצלמות בגב המכשיר אשר סכום הפיקסלים שלהן עומד על 24, כלומר – זוג מצלמות 12 מגה-פיקסל במערך צילום כפול או שילוב בין מצלמה עתירת פיקסלים (16MP) יחד עם מצלמה נוספת שתשמש לביצוע זום (8MP). חשוב להזכיר כי גם ב-Nubia Z17 mini שהוא מכשיר ה”מיני-דגל” הקודם של החברה, שולב מערך צילום כפול הכולל זוג מצלמות באיכות 13 מגה פיקסל ביחד עם מצלמת סלפי באיכות 16 מגה פיקסל.

לצד הדברים הללו מעבירה החברה באמצעות הטיזר מידע על מועד ההכרזה של המכשיר אשר יוכרז ברוח המסורת ב-11 באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים