הדלפה: אלו שלושת המכשירים עליהם מייזו תכריז בסוף אפריל

Meizu 15 Plus (הדלפה) Meizu 15 Plus (הדלפה)

ככל שאנחנו מתקרבים לסוף החודש הנוכחי כך מתבהרת התמונה הכוללת אודות תכניותיה של חברת מייזו (Meizu), כשזו מתכוננת להשיק על שלושה מכשירים לסדרת ה-Meizu 15 שלה כבר ב-29 באפריל, עם הכרזה שתגיע כשבוע קודם לכן.

שלושה המכשירים נחשפים כעת דרך אתר משרד התקשורת הסיני, שם זכו אלו לביקור לצורך האישורים הדרושים. מתוך הפרטים שנחשפו ניתן ללמוד כי הדגמים חולקים קווי עיצוב דומים ועשויים ממתכת וזכוכית בעוד שלספינת הדגל של החברה יש את היתרונות שלה על פני הגרסה הרגילה וגרסת ה-Lite.

Meizu 15 Plus

בחזית מכשיר ה-Meizu 15 Plus ניתן למצוא מסך בעל פאנל AMOLED בגודל 5.95 אינץ’ ברזולוציית Quad HD ובפריסה של 2560 על 1440 פיקסלים. עוד אפשר לראות בחלקו הקדמי את מצלמת הסלפי שקיבלה קפיצת מדרגה ומשלבת חיישן באיכות 20 מגה פיקסל וכן את כפתור הבית המעוגל המשולב מעט מתחת למסך.

Meizu 15 Plus (תמונה: TENAA)
Meizu 15 Plus (תמונה: TENAA)

בגבו של ה-Meizu 15 Plus ניתן לראות את מערך הצילום הכפול הכולל זוג מצלמות באיכות 12 ו-20 מגה פיקסל ביחד עם פלאש LED בצורת טבעת המוכר לנו מהדורות הקודמים. מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת העל-שבב Exynos 8895 של סמסונג, שהופיעה בדגמי ה-Galaxy S8 בשנה שעברה, וכוללת מעבד מתומן ליבות ואת המאיץ הגרפי Mali-G71.

החברה צפויה להציע שתי גרסאות של ה-Meizu 15 Plus, הראשונה תציע רכיב זיכרון RAM בגודל 4 גיגה-בייט לצד נפח אחסון על סך 64 גיגה-בייט, בעוד הגרסה השנייה תציע רכיב זיכרון RAM בגודל 6 גיגה-בייט לצד נפח אחסון על סך 128 גיגה-בייט. על כל התזמורת הזו תהיה אחראית סוללה בקיבולת 3,430 מיליאמפר/שעה.

Meizu 15

הגרסה הסטנדרטית של המכשיר חולקת מערך צילום זהה לדגם המייזו 15 פלוס, כשזו מציעה גם היא מערך צילום כפול הכולל זוג חיישני 12 ו-20 מגה פיקסל. עם זאת, ה-Meizu 15 מגיע עם מסך בעל פאנל AMOLED בגודל 5.46 אינץ’ ברזולוציית Full HD ובפריסה של 1920 על 1080 פיקסלים, כשמעליו נוכל למצוא את מצלמת הסלפי אשר גם היא מגיעה באיכות 20 מגה פיקסל.

Meizu 15 (תמונה: TENAA)
Meizu 15 (תמונה: TENAA)

מערך העיבוד של המכשיר כולל את מערכת השבבים Snapdragon 660 מבית קוואלקום המגיעה עם מעבד מתומן ליבות מסוג Kyro 260 אשר יפעמו בתדר מרבי של 2.2 גיגה-הרץ ועם המאיץ הגרפי Adreno 512.

את ה-Meizu 15 תציע החברה בשתי גרסאות אחסון, האחת תכלול נפח אחסון על סך 64 גיגה-בייט וזיכרון RAM העומד על 4 גיגה-בייט והשנייה תכלול נפח אחסון על סך 128 גיגה-בייט ורכיב זיכרון RAM העומד על 6 גיגה-בייט. מייזו אומנם שימרה את שתי הגרסאות זהות אך הקטינה את קיבולת הסוללה בהתאם למסך ל-2,940 מיליאמפר/שעה.

Meizu 15 Lite

אחרון חביב לסדרת המכשירים החדשה הוא ה-Meizu 15 Lite, אשר בחזיתו נמצא מסך בעל פאנל IPS LCD בגודל 5.46 אינץ’ ברזולוציית Full HD ובפריסה של 1920 על 1080 פיקסלים, ומעליו נוכל למצוא מצלמת סלפי בעלת חיישן 20 מגה פיקסל.

מערך הצילום בגבו של המכשיר צנוע יותר, כאשר זה מגיע עם מצלמה בודדת באיכות 12 מגה פיקסל ומתחתיה נמצא מבזק הפלאש והלוגו של החברה. בגזרת כוח העיבוד מגיע ה-Meizu 15 Lite עם מערכת-העל שבב המשוערת כ-Snapdragon 660, כמו אחיו הבוגר בעוד שגרסת הלייט תוצע ב-3 וריאציות.

Meizu 15 Lite (תמונה: TENAA)
Meizu 15 Lite (תמונה: TENAA)

הגרסה הראשונה למכשיר צפויה להגיע עם רכיב זיכרון RAM בגודל 3 גיגה-בייט ונפח אחסון העומד על 32 גיגה-בייט, הגרסה השנייה תציע נפח אחסון על סך 64 גיגה-בייט לצד זיכרון RAM העומד על 4 גיגה-בייט בעוד שהגרסה השלישית כבר חורגת מגבולות ה”לייט”, ומגיעה עם רכיב זיכרון RAM העומד על 6 גיגה-בייט ביחד עם נפח אחסון על סך 128 גיגה-בייט. את גרסת הלייט תדאג להחזיק בחיים סוללת 3,000 מיליאמפר/שעה.

שלוש הגרסאות אשר יוצגו לקראת סוף חודש אפריל צפויות להריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 7 כשעליה יולבש ממשק המשתמש של החברה בשם Flyme בגרסה 6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים