נטפליקס חושפת טריילר ל”מטען” (Cargo) – סרט זומבים בכיכובו של מרטין פרימן

מרטין פרימן מתוך "מטען" (תמונה באדיבות נטפליקס) מרטין פרימן מתוך “מטען” (תמונה באדיבות נטפליקס)

נטפליקס (Netflix) שחררה טריילר חדש לסרט “מטען” (Cargo). מדובר ברימייק באורך מלא לסרט זומבים אוסטרלי קצר מ-2013 על אב שמנסה להציל את בתו התינוקת לאחר סוף העולם.

הטריילר מראה שבגרסה של נטפליקס את גיבור הסרט מגלם מרטין פרימן (Martin Freeman) מ”ההוביט”, “שרלוק”, “קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים” ועוד תפקידים רבים נוספים, במיוחד בשנים האחרונות. כמו שוודאי שמתם לב, פרימן נוטה לתפקידים הקומיים, ולמרות שתפקידו ב”מטען” לא הולך להיות התפקיד הרציני הראשון שלו, הוא עשוי להיות מהבולטים.

לאחר שהתחילה אפוקליפסת הזומבים, אנדי ניסה להסתתר יחד עם אשתו והתינוקת שלהם. אך אשתו נהרגה ואנדי ננשך, וכעת הוא נודד בשממה, נושא על גבו את בתו. הוא יודע רק דבר אחד בוודאות – נותרו לו פחות מ-48 שעות לפני שהוא בעצמו יהפוך לאחד מהמתים המהלכים. בין שברי האנושות הוא מנסה למצוא מי שיוכל לשמור עליה לאחר מותו, ואולי אפילו לרפא אותו.

מלבד פרימן הבריטי, רוב השחקנים בסרט אוסטרלים או ניו זילנדים. “מטען” נכתב על ידי יולנדה רמקה (Yolanda Ramke), ובוים על ידה לצד בן האוולינג (Ben Howling) – יוצרי הסרט הקצר המקורי. הוא צפוי לעלות לשירות הצפיה הישירה של נטפליקס ב-18 במאי, ובאוסטרליה יום קודם לכן, ב-17.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים