חברת We4G של חזי בצלאל משיקה חבילת סלולר לכל החיים במחיר 29 שקלים בחודש

לוגו We4G תמונה באדיבות We4G

חברת הסלולר We4G בבעלות חזי בצלאל, שהינו הבעלים של חברת התקשורת 018 אקספון בישראל, השיקה היום (ג’, 10.4) באופן רשמי חבילות סלולר חדשות עבור השוק הישראלי דרך שיתוף רשתות עם חברת סלקום בטכנולוגיית MOCN. החברה מציעה שתי חבילות בסיסיות במחירים נמוכים, אשר בראשן “חבילת סלולר לכל החיים” בעלות של 29 שקלים בחודש. רשת הסלולר תפעיל מנויים חדשים עם הקידמות “051”.

על פי דבריו של יעקב נדבורני, מנכ”ל החברה, החבילה לא תציע חיובים נוספים מעבר למחיר החודשי הבסיסי, שיישמר ללא הגבלת זמן, זאת פרט לעלות חד פעמית של 19.90 שקלים עבור כרטיס סים (SIM) ועלות משלוח הכרטיס לבית הלקוח (19.90 נוספים עם שליח עד הבית וחינם דרך הדואר).

לא נציע חבילות מסובכות שמבלבלות את הצרכן, לא נחייב ב 99 ש”ח לקוחות שלא הפעילו סים, לא נחסום גלישה ללקוחות שהגיעו לסוף החבילה ולא נחייב באופן אוטומטי על חריגות גלישה, לא ניתן טאבלטים וסמארטפונים “במתנה”, לא נמכור שירותי ערך מוסף שנמכרים בזול ועולים ביוקר, שירותי תוכן בתשלום יהיו סגורים כברירת מחדל (אסטרטלוגיה, משחקי מזל, היכרויות ועוד…) ולא נגבה 15 ש”ח לדקת שיחה מחו”ל לארץ“, ציין נדבורני במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר החברה.

חבילות התקשורת

שתי החבילות שתציע חברת We4G בישראל הינן:

  • 29 שקלים בחודש – חבילה לכל החיים – חבילת 40GB גלישה עם עד 5,000 דקות שיחה, עד 50 הודעות MMS ועד 5,000 הודעות SMS. (האותיות הקטנות: לאחר סיום חבילת הגלישה תואט המהירות ללא גביית תשלום נוסף בשימוש בחריגה. מחיר דקת שיחה בחריגה מהחבילה: 20 אגורות, מחיר הודעת טקסט בחריגה: 10 אגורות להודעה).
  • 19 שקלים בחודש – חבילה ל-24 חודשים – חבילת 10GB גלישה עם עד 5,000 דקות שיחה, עד 50 הודעות MMS ועד 5,000 הודעות SMS. (האותיות הקטנות: בתום 24 חודשים מחיר החבילה יעלה ל-49.90 שקלים בחודש. לאחר סיום חבילת הגלישה תואט המהירות ללא גביית תשלום נוסף בשימוש בחריגה. מחיר דקת שיחה בחריגה מהחבילה: 20 אגורות, מחיר הודעת טקסט בחריגה: 10 אגורות להודעה).

חבילות חו”ל:

  • 49 שקלים – חבילה למשך תקופה של 10 ימים ל-24 מדינות נבחרות* עם חבילת גלישה של 0.75GB.
  • 89 שקלים – חבילה למשך תקופה של 14 ימים ל-24 מדינות נבחרות* עם חבילת גלישה של 1GB.

*המדינות הנבחרות לחבילות חו”ל של We4G: אוסטריה, אוקראינה, איטליה, ארצות הברית, בולגריה, בלגיה, בריטניה, גרמניה, הולנד, הונג קונג, הונגריה, טורקיה, יוון, סין, ספרד, פולין, פורטוגול, צ’כיה, צרפת, קנדה, קפריסין, רומניה, רוסיה ושווייץ.

לאתר החברה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים