חברת G-Technology משיקה 3 מוצרי אחסון חדשים עם חיבור Thunderbolt 3

כונני G-DRIVE ו-G-SPEED (מקור G-technology) כונני G-DRIVE ו-G-SPEED (מקור

חברת האחסון G-Technology, חברה בת של יצרנית הכוננים הקשיחים ווסטרן דיגיטל, משיקה 3 כונני אחסון חדשים מבוססי SSD עם חיבור מהיר מסוג Thunderbolt 3 בסדרות G-Drive ו-G-Speed לאחסון מהיר ונוח בעבור יוצרי התוכן השונים עם עמידות גבוהה.

G-Technology כבר השיקה במהלך 2017 שלוש סדרות מפתרונות האחסון של החברה בישראל באמצעות היבואנית בנדא מגנטיק, כשהן כוללות כונני G-Drive, G-Raid ו-G-Speed Shuttle. בהכרזה הפעם מדובר בכוננים מבוססי SSD עם חיבור Thunderbolt 3 מהיר במיוחד.

G-DRIVE Mobile Pro SSD

כונן ה-G-DRIVE mobile Pro SSD החדש מגיע עם חיבור Thunderbolt 3 בודד המספק יכולת העברת נתונים של עד  2800MB/s לעבודה מהירה ונוחה עם קבצי וידאו גדולים ברזולוציות של 4K ו-8K ונפח אחסון של 512GB או 1TB, כשחברת G-Technology שומרת על עיצוב עמיד לכונן עם עמידות לנפילות מגובה 3 מטרים.

כונן ה-G-DRIVE mobile Pro SSD יהיה זמין למכירה בקיץ 2018 בארה”ב בנפח של 500GB ו-1TB במחיר של 660 דולר ו-1050 דולר, בהתאמה.

G-DRIVE Pro SSD

כונן ה-G-DRIVE Pro SSD מגיע בנפח אחסון של עד 7.68TB לאחסון נפחי מידע גבוהים כש-G-Technology מוסיפה לו שני חיבורי Thunderbolt 3 המאפשרים לא רק חיבור מהיר במהירות של עד 2800MB/s אלא גם אפשרות לשרשר עד 6 כוננים ביחד ליצירת מאגר אחסון גדול במיוחד, כל זאת בשימוש כבל Thunderbolt 3 בודד למחשב.

כונן ה-G-DRIVE Pro SSD יהיה זמין למכירה בארה”ב מחודש מאי בנפחים של 960GB, 1.92TB, 3.84TB ו-7.68TB במחירים של 1400$, 2100$, 4100$ ו-7600$ בהתאמה.

G-SPEED Shuttle SSD

ה-G-SPEED Shuttle SSD החדש מגיע עם מקום לעד 8 כונני SSD פנימיים ב-4 מתאמים ניתקים. בדומה לכונן ה-G-DRIVE Pro SSD, גם ה-G-SPEED מגיע עם זוג חיבורי Thunderbolt 3 המאפשרים שרשור של עד 6 התקנים במקביל תוך כדי שמירה על מהירות העברת נתונים גבוהה של עד 2800MB/s.

הכונן החדש יאפשר להפעיל את כונני ה-SSD ב-5 תצורות RAID שונות מהסוגים RAID 0/1/5/10/50 עם דגש על יתירות המידע בכונן ועמידות בפני כשלים פיזיים ב-SSD או הגדלת המהירות על חשבון האמינות של מערך האחסון.

כונן ה-G-Speed Shuttle SSD יהיה זמין למכירה מהחודש בארה”ב בנפחים של 8TB ו-16TB במחיר של 5100$ ו-7600$ בהתאמה.

למרות שלא מדובר בפתרון האחסון השכיח שאפשר יהיה למצוא על השולחן אצל כל משתמש, כונני האחסון של G-Technology זוכים לתמיכה רחבה בתעשייה בזכות האמינות והעמידות שלהם, החשובים במיוחד בעבור יוצרי תוכן בדרכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים