חברת LG פותחת מרכז חדש במטה החברה למען שיפור מהירות הגעת העדכונים

LG (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

בעוד שגרסת אנדרואיד 8.0 אוראו עדיין מתעכבת מאחור עם הגעתה ל-0.8% מהמכשירים המריצים את מערכת ההפעלה בלבד, LG מעוניינת לספק את הפתרון בעצמה ופותחת את שעריה למבנה חדש אשר יפעל במטה החברה בסיאול ויהיה אחראי על שליחת עדכונים למשתמשי LG מסביב לעולם באופן מהיר ואחיד יותר.

המרכז המוזכר לעיל יהיה אחראי על שליחת עדכונים באופן מהיר יותר, ובנוסף לכך גם לבדיקת עקבית של יציבות ממשק המשתמש בפרט ועל מערכת ההפעלה בכלל. המשימה הראשונה אשר ניתנה למרכז הפיתוח הצעיר היא לדאוג להגעת עדכון מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו למכשיר ה-LG G6, כאשר המדינה הראשונה אשר תראה את ניצני ההתפתחות תהיה קוריאה ואחריה שאר מדינות העולם.

LG G6 Plus
LG G6 Plus

על פי הדו”ח האחרון אשר שחררה גוגל בחודש פברואר, גרסת אנדרואיד 8.1 רצה על 0.3% מהמכשירים בלבד, בעוד שגרסאות הנוגט (7/7.1) רצות על 28.5% מסך המכשירים. חלק מהאחוזים הנכללים בנתון זה הם מכשירי LG G6 שעדיין נאלצים לחכות לעדכון המיוחל בעוד שחלק ממתחרות החברה כבר שחררו את העדכון למכשיריהן.

עוד בדיווח ניתן לראות נתון מפתיע המעיד על כך כי גרסת אנדרואיד 4.1 Jelly Bean רצה על 1.7% מהמכשירים, מה שמציב את הגרסה המתיישנת 0.9 אחוזים מעל אנדרואיד 8.0 אוראו. גרסת האנדרואיד הפופולרית ביותר על פי הדיווח הינה אנדרואיד 6.0 מרשמלו המחזיקה נתח שוק יפה למדי של 28.1 אחוזים, כאשר במקום השלישי נמצאת אנדרואיד 5.1 לוליפופ עם 19.2 אחוזים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים