אפליקציית Deezer מוסיפה אפשרות לזיהוי שירים אוטומטי עם Song Catcher

שירות Song Catcher באפליקציית דיזר (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שירות Song Catcher באפליקציית דיזר (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפליקציית הזרמת המוסיקה דיזר (Deezer) זוכה היום (ג’, 17.4) לשדרוג משמעותי עם כניסתו של שירות Song Catcher לפעולה דרך האפליקציה באופן רשמי. את האפשרות החדשה חשפה החברה לראשונה במעמד ההשקה של האפליקציה בישראל בדצמבר 2017, וכעת היא זמינה באופן רשמי דרך הגרסה האחרונה של האפליקציה (5.4.19.9) מה-26 במרץ על גבי מכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד, ובחינם עבור מנויים משלמים ל-Deezer וגם עבור המשתמשים באפליקציה בחינם.

Song Catcher זמינה דרך תפריט החיפוש באפליקציית דיזר לאנדרואיד או אם ברשותכם מכשיר עם גרסת אנדרואיד 7.1 ומעלה, גם בלחיצה ארוכה על סמל האפליקציה הנמצא במסך הבית שלכם בטלפון. דרך ה-Song Catcher ניתן לזהות במהירות שירים מתוך קטלוג הכולל מעל 53 מיליון קטעים, כאשר לאחר זיהוי השיר ניתן להוסיף את זה לרשימת המועדפים ולפלייליסטים או פשוט לנגן אותו באופן מיידי. זיהוי השירים מתבצע מתוך השיר האמיתי, כך שלא ניתן לשיר באופן עצמאי לאפליקציה לצורך זיהוי והוספת שירים.

שירות הזרמת המוסיקה של דיזר זמין בישראל בארבעה מסלולים, הראשון בהם הינו מסלול Basic המוצע בחינם לכל המשתמשים וללא הגבלת זמן, אך מוגבל לאיכות סטנדרטית בלבד, ללא אפשרות הורדה למכשיר לניגון במצב לא מקוון (Offline) ואפשרות מוגבלת להרצה קדימה של שירים.

השירותים המוצעים בתשלום מסירים את כל המגבלות ומוצעים בעלות חודשית של 19.9 שקלים עבור מנוי בודד או 29.9 שקלים עבור מנוי משפחתי הכולל עד 6 משתמשים. המסלול האחרון הינו מסלול Hi Fi, המוצע בעלות של 39.9 שקלים בחודש ומציע את השירים באיכות שמע גבוהה ב-16 ביט בשימוש בקידוד FLAC לשם שמירה על איכות הצליל ללא איבוד נתונים בדחיסה.

לדברי החברה, מעל מ-40 אלף מנויים נרשמו לשירות מאז השקתו בישראל, אולם בחברה לא מציינים כמה מאותם משתמשים הינם מנויים בתשלום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים