המשחק Defector נראה כמו “משימה בלתי אפשרית” במציאות מדומה

צילום: Defector

אם אי פעם דמיינתם משחק בסגנון “משימה בלתי אפשרית”, בו אתם כוכבי הסרט במהלך קטעי אקשן עוצרי נשימה, תוכלו כנראה להגשים את חלומכם בקרוב. הכירו את Defector: משחק חדש למציאות מדומה (VR), בו אנו מקפצים בין מטוסים, מנועי סילון מתפוצצים סביבנו, תוך כדי שאנו יורים באויבים ומנסים להישאר בחיים.

עיתונאי האתר Polygon זכה לבדוק את המשחק. באחד הסרטונים המדגימים את המשחק, ניתן לראות את השחקן קופץ ממטוס, לצד שותפה ממוחשבת שמדריכה אותנו. בעודו באוויר, השחקן שולף אקדח ומתחיל לירות לעבר מטוס אחר. חלק מהמנוע מתנתק, וחולף בסמוך לשחקן בהילוך איטי. בעוד השותפה שלנו נוחתת בהצלחה בתוך המטוס, השחקן נזרק לעבר הדופן, ונאלץ לאחוז בידיות ובשקעים מחוץ למטוס על מנת שלא לעוף אל מותו.

תוך טיפוס איטי לעבר דלת המטוס הפעורה לרווחה, השחקן חולף על פני חלונות. נראה כי בתוך המטוס עצמו השותפה שלנו עסוקה בקרב יריות, אותו ניתן לראות בהבזקי רשף כשכדורים נורים בבטן המטוס. בהמשך, השחקן מגיע לחלל המטען, נכנס למכונית, ומספיק לדרוס כמה אויבים טרם המכונית עפה (כשהשחקן בתוכה) החוצה לשמיים. כמעט ניתן לשמוע את צעקותיו של אית’ן האנט ברקע.

זה הזמן לדרוס את הרעים. צילום: Defector

ניכר כי המפתחים משתמשים באופן יצירתי מאוד בבקרי השליטה של ה-Rift. באמצעות עקיבה אחרי ידי המשתמש, המשחק ממש מנחה את השחקן לבוא במגע עם הסביבה, בין אם מדובר באחיזת אלמנטים בעת טיפוס, תפעול המכונית, וכמובן – ירי באקדח. למעט אלו, ניתן לראות גם קטעי קרב אגרופים, כאשר השחקן נדרש להגן על עצמו, וגם להכות בזמן המתאים.

המשחק מפותח על ידי חברת Twisted Pixel Games, המבוססת באוסטין, ארצות הברית, וצפוי להגיע מאוחר יותר השנה לשחקנים בעלי Oculus Rift.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים