צפו בטיזר ההכרזה של Serious Sam 4: Planet Badass

צילום: Croteam

סיריוס סאם, גיבור הפעולה חסר העכבות, חוזר לסיבוב נוסף במשחק חדש. כך הוכרז כעת באופן רשמי על ידי צוות הפיתוח, Croteam. המשחק החדש ייקרא Serious Sam 4: Planet Badass, והמפתחים מתכננים להציג אותו בתערוכת המשחקים הגדולה של חודש יוני, E3, בלוס אנג’לס, ארצות הברית.

המשחק החדש הוכרז בכנס Reboot Develop בקרואטיה, מקום מושבם של המפתחים. החברה לא סיפקה פרטים רבים על Serious Sam 4, אולם פתחה עבורו דף ב-Steam. אם ניתן להסתמך על דף זה, אזי בין האפשרויות המופיעות עבור המשחק החדש ניתן לראות כי שוב נוכל לשחק יחדיו (Co-op), ואפילו על גבי מסך מפוצל. כמו כן, מצוין ב-Steam כי המשחק החדש יגיע עם עורך שלבים.

לצד ההכרזה על משחק חדש בסדרה צורף גם סרטון טיזר. בסרטון ניתן לראות את סאם רוכב על אופנוע על רקע נוף פסטורלי וירוק. סאם חולף על פני שדות ויערות, אך עד מהרה אנו רואים כי הוא לא לבד: המתאבד חסר-הראש, אחד האויבים המוכרים מהמשחקים, מופיע בשדה ומתחיל לרוץ לעבר סאם. גיבורינו לא נותר חייב, כמובן, ומחסל את האויב בקלות. לאחר מכן אנו רואים כי סאם ממשיך לרכב, אך הגבעות הירוקות מתמלאות אויבים בכמות והמימדים הזכורים לטובה ממשחקי הסדרה.

סדרת משחקי Serious Sam החלה את דרכה ב-2001. בזמן שמשחקי הפעולה מגוף ראשון הפכו ליותר “קולנועיים”, יותר איטיים, מחושבים ולעתים גם לינאריים, Serious Sam החזיר עטרה ליושנה עם סגנון משחק מהיר מאוד, נשקים עצומים מגוחכים, וכמויות בלתי נתפסות של אויבים שהדבר היחיד שמעניין אותם הוא לחסל את השחקן.

המשחקים הראשונים של הסדרה זכו להוצאה מחודשת לאחר כמה שנים, בגרסאות HD. למשל, Serious Sam HD: The First Encounter משנת 2009. לצד האפשרות לשחק לבד מול המחשב, המשחקים כללו גם מצב “קו-אופ” מוצלח שניתן להנות ממנו גם היום, במיוחד בגרסאות המחודשות של המשחקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים