הוכרז: Nubia Red Devil – סמארטפון הגיימינג הראשון מבית ZTE

סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia) סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia)

נראה כי אנחנו עומדים בפתחו של טרנד חדש אשר מייצר קהילה חדשה של גיימינג, בסמארטפון. מכשיר ה-Nubia Red Devil לא שונה מהטרנד המוזכר ומצטרף אליו בשמחה כדגם הראשון בסדרת הגיימינג Red Magic של החברה. הסמארטפון מציע מבנה אלומיניום עם מערכת קירור ייחודית המשלבת שכבות מתצורת פחמן (גרפיט) למען קירור מהיר ביחד עם מערך אודיו מרחבי.

בחזית המכשיר, נמצא מסך בגודל 6 אינץ’ בעל פאנל TFT LCD כאשר שכבת ההגנה למסך מגיעה מחברת NEG היפנית אשר משלבת במכשיר את דגם ה-NEG T2X-1. רזולוציית התצוגה עומדת על +Full HD בפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים בעוד שתצורת המסך עומדת על 18:9 ביחד עם שוליים דקיקים. עוד בחזית המכשיר נגלה את אפרכסת השמע ומצלמת הסלפי המגיעה באיכות 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.0 וגודל פיקסלים המסתכם ב-1.12μm.

סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia)
סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia)

בגבו של המכשיר, ניתן לראות את המצלמה הראשית של המכשיר המציעה חיישן 24 מגה פיקסל עם גודל פיקסלים של 0.9μm לצד מפתח צמצם של f/1.7. עוד בגבו של סמארטפון הגיימינג החדש מככבת צורת המשושה, כאשר גם מבזק הפלאש וגם סורק טביעות האצבע מגיעים בצורה המוזכרת. מתחת לסורק טביעות האצבע נפגוש את חברו של כל גיימר – פס נורות LED בתצורת צבעים מסוג RGB כשלצידו נמצא לוגו החברה והמותג.

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת העל-שבב מדגם Snapdragon 835, אשר תגובה על ידי המאיץ הגרפי מסוג Adreno 540 ותקבל האצה נוספת לבקשת המשתמש עם כפתור ביצועים ייחודי אשר יפנה זיכרון מבוזבז במכשיר. על חלקת המולטי-טאסקינג יהיה אחראי רכיב זיכרון RAM בגודל 6 או 8 גיגה-בייט לצד נפח אחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט בהתאמה.

סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia)
סמארטפון Red Devil בסדרת Red Magic (תמונה: Nubia)

את המערך הנ”ל תתפעל סוללה בקיבולת 3800 מיליאמפר/שעה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו כשעליה ממשק החברה הנקרא Nubia Red Magic OS. עם זאת, לא מוותרת החברה גם על חווית השמע כשהיא משלבת מגבר ייחודי וטכנולוגיית DTS ליצירת חווית שמע מרחבית.

את מכשיר ה-Nubia Red Devil תוכלו למצוא בצבעים שחור ואדום החל מה-26 באפריל במחיר של 399 דולר לגרסה המגיעה עם זיכרון עבודה של 6 גיגה-בייט ונפח אחסון של 64 גיגה-בייט, בעוד שהגרסה המגיעה עם זיכרון עבודה של 8 גיגה-בייט ונפח אחסון של 128 גיגה-בייט תגיע במחיר של 479 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים