הוכרז: Razer Abyssus Essential – עכבר גיימינג במחיר 50 דולר

עכבר Abyssus Essential (מקור Razer) עכבר Abyssus Essential (מקור Razer)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בתחום משחקי המחשב הכריזה על עכבר הגיימינג המוזל שלה, ה-Razer Abyssus Essential. העכבר מגיע עם חיישן אופטי בעל דיוק של 7200DPI, תמיכה בטכנולוגיית התאורה Chroma RGB של רייזר עם תאורה תחתונה יחודית ועם 3 כפתורים ניתנים לתכנות.

העכבר הושק בעבר על ידי רייזר בשוק הסיני בלבד תחת השם Razer Jugan וכעת החברה החליטה להעביר את העכבר למכירה בשוק העולמי תחת שם חדש ה-Razer Abyssus Essential.

העכבר משתמש בחיישן אופטי של 7200DPI, שלושה כפתורי Hyperesponse ניתנים לתכנות בעלי אורך חיים של 10 מיליון לחיצות ותאורת RGB אשר מאפשרת לתכנו את כפתורים ולשלוט על תאורה ה-Chroma RGB באמצעות תוכנת ה-Razer Synapse 3 הייעודית של רייזר.

עכבר ה-Abyssus Essential זמין כבר היום למכירה במחיר של 50$.

העכבר החדש של רייזר משלים את סט מוצרי הגיימינג למתחילים של החברה יחד עם מקלדת ה-Razer Cynosa Chroma ומשטח העכבר Goliathus Chroma שמספקים פתרון גיימינג איכותי בעבור משתמשים שאינם מעוניינים להשקיע יותר מדי כסף בציוד ההיקפי שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים