שמועות: HTC תכריז בשבוע הבא על HD7, טלפון WP7 עם מפרט הגובל במד”ב

אחד הדברים שעזר לחברת HTC למצב את עצמה כספקית הסמארטפונים היוקרתית ביותר בשוק החופשי (קרי: השוק החוץ-אייפוני) הוא הצלחתה ביצירת מכשירי Windows Mobile אטרקטיביים באופן שאף אחד לא באמת האמין שהסמארטפונים המייקרוסופטיים יהיו אי-פעם. עתה, לקראת השקתה הרשמית של המערכת הסלולרית החדשה של מייקרוסופט, נראה שהסדרה שעשתה זאת בפעם הראשונה תנסה לעשות זאת פעם שניה, ולהתבלט הרבה מעל המתחרים.

שמועות שמסתובבות לאחרונה ברשת גורסות כי החברה הטאיוואנית עומדת להשיק בקרוב מכשיר Windows Phone 7 שייכנס לסדרת HD, ושמו, שבאופן טבעי אמור היה להיות HD3, ידלג על כמה ספרות ויעצור על HD7, כדי להשתלב עם מערכת ההפעלה. כך לפי מסמך אקסל רשמי-לכאורה של ספקית הסלולר הבריטית O2 שהודלף בשבוע שעבר ל-Engadget (בתמונה למטה), וטוען ששיווקו של המכשיר בממלכה המאוחדת יחל ב-18 באוקטובר.

אך אתמול פרסם האתר האוסטרלי Smarthouse כתבה לפיה המכשיר יושק באירוע שתערוך החברה בלונדון בעוד תשעה ימים, ויכלול מפרט דמיוני למדי. האירוע, שלפי ההזמנה אנו כבר יודעים שמרכזה הוא מכשיר ה-Desire HD, יכלול לפי האתר האוסטרלי גם מכשיר טאבלט מבוסס אנדרואיד, אך הפנינה האמתית שלו תהיה, ככל הנראה, ה-HD7. המפרט עליו מדובר כאן הוא על גבול המד”ב – מעבד ARM במהירות 1.5GHz, מסך AMOLED בגודל 4.5 אינצ’ ורזולוצייה מדהימה של 1280×800, זיכרון RAM בנפח 1GB, אחסון פנימי בנפח 32GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם מבזק LED כפול וצילום וידאו HD וקישוריות מכל הסוגים כולל 4G – וכל זה בגוף בעובי 10mm!

מאחר והאתר האוסטרלי לא טורח לציין איזה פרט הגיע מהיכן, חושדים מספר אתרים כי הכותב פשוט ערבב בין השמועות מיולי, ההדלפה משבוע שעבר ומפרט של דגם קונספט ל-HD3 שנוצר בחודש מרץ האחרון ע”י מעצב צרפתי שכינויו NAK. כדי לדעת מי צודק ומי סתם קשה הבנה נצטרך לחכות ל-15 בחודש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים