כמעט הוכרזה: זו היא סדרת ה-Z2 של חברת UMIDIGI

חברת הטכנולוגיה הקטנה מסין העלתה את סדרת ה-Z2 החדשה מתוצרתה לאתרה הרשמי. אולם, במקרה המצוין הדבר לא נעשה בשוגג, אלא בכוונת תחילה על מנת ליצור מעט רעש סביב המכשירים ולהודיע על ההכרזה הרשמית אשר תתרחש באירוע שתקיים UMIDIGI ב-9 במאי.

הסדרה החדשה עתידה לכלול זוג מכשירים, בעוד שבראש הסדרה יעמוד ה-UMIDIGI Z2 Pro ומאחוריו יתמקם ה-UMIDIGI Z2 הסטנדרטי. עם זאת, הכבירה החברה להציג פרטים ממפרטו של הדגם המוביל אשר מציע את מערכת העל-שבב Helio P60 המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר.

מערכת השבבים המוזכרת מצוידת ב-4 ליבות מסוג Cortex-A73, אשר עתידות לקחת אחריות על הפעולות הכבדות של המשתמש, זאת לצד 4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53 החסכוניות בחשמל, אשר ייכנסו לפעולה בתהליכי היום-יום ויהיו אחראיות על השימושים הכוללים והקלים במכשיר. בנוסף לכך, את מערכת העל-שבב יגבה המאיץ הגרפי מדגם Mali-G72 MP3. למערך הביצועים המוזכר יצטרפו רכיב זיכרון ה-RAM על סך 6 גיגה-בייט לצד נפח אחסון העומד על 128 גיגה-בייט.

Mediatek Helio P60 (תמונה: MediaTek)
MediaTek Helio P60 (תמונה: MediaTek)

במעבר לחזית המכשיר נמצא את תצוגתו של ה-Z2 Pro המגיעה בגודל 6.2 אינץ’ יחד עם חריץ בתקרת המסך בו מתגאה החברה, ברזולוציית +Full HD וביחס אורך:רוחב של 19:9. לצד זאת, נוכל לראות את זוג מצלמות הסלפי המציעות אפשרות פתיחה באמצעות זיהוי פנים ורזולוציה של 16 ו-8 מגה פיקסל, זאת בעודן יושבות לצד אפרכסת השמע וחיישן הקרבה.

את מערך הצילום אשר שולב בחזית המכשיר נפגוש שוב בגבו, כאשר זה מציע איכות דומה. עוד בגבו של ה-Z2 Pro נגלה את סורק טביעות האצבע יחד עם מבזק ה-LED ולוגו החברה. מבנה המכשירים שואב השראה רבה מסדרת ה-P20 של חברת וואווי (Huawei), בעוד שחברת UMIDIGI מציעה את סדרתה החדשה בצבע זהה לחלוטין אשר הוצג יחד עם סדרת ה-P20.

UMIDIGI Z2 Pro (תמונה: UMIDIGI)
UMIDIGI Z2 Pro (תמונה: UMIDIGI)

הצבע המדובר ניתן לתיאור באופן תקין יותר על ידי הצגתו כשני צבעים אשר שולטים בגב המכשיר באופן שווה, ומתמזגים זה עם זה באופן הרמוני. הצבע המוזכר הוא דגם ה-Twilight המשלב צבע בגוון תכלת לצד צבע בגוון סגלגל יחד. לצד הדברים הללו, מציעה החברה גם שתי אופציות נוספות של הסמארטפון בצבעי פאנטום (גוון כחול) ושחור.

את כל החבילה המפורטת לעיל תריץ סוללה התומכת בטעינה אלחוטית ובטעינה מהירה, בקיבולת שאינה ידועה. זאת בעוד שעל המערכת הפנימית תתפקד מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 אוראו ללא ממשק משתמש מותאם המולבש עליה. יתרה מכך, עקב מאמצי החברה לספק תמיכה ב-36 תדרים שונים, סביר להניח כי הבחירה תהיה לשווק את הסדרה באופן גלובלי. יחד עם זאת, הפיצה החברה סרטון היכרות זריז עם המכשיר בו תוכלו לצפות בלחיצה מטה:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים