טיזר: Nubia Z18 יגיע עם יחס שטח למסך גדול מ-90 אחוזים

שלט מותג נוביה צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת המותג Nubia מבית ZTE לא מתכוונת לעצור לאחר שחצתה את רף ה-90% של שטח מסך, וממשיכה להעיד על כך שבקרוב תשחרר מכשיר עם יחס שטח למסך אף גדול יותר, זאת כאשר המכשיר אשר מחזיק ביחס המוזכר הוא ה-Nubia Z17s אשר הוכרז באוקטובר 2017.

עיצובה החדש של החברה העונה לשם Full Screen 3.0 מופיע בטיזר שפורסם ובו ניתן לראות שרטוט של סמארטפון באמצעות שתי צורות נפרדות, כאשר הקו החיצוני מדגיש את הגבול הכללי והקו הפנימי מדגיש את גבולות המסך. מנגד, לפני כשבועיים עבר המכשיר דרך משרד התקשורת הסיני והציג מסך עם חריץ בחלקו העליון, דבר שלא ניתן לראות בטיזר המוצג.

ZTE Nubia Z18 ׁ(תמונה: TENAA)
ZTE Nubia Z18 ׁ(תמונה: TENAA)

על פי דיווחים קודמים, ספינת הדגל הבאה של Nubia תגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ’ ברזולוציית +Full HD עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים. זאת בעוד שמידותיו של המכשיר עומדות על 72.54×148.58 מילימטרים, עוביו מסתכם ב-8.55 מילימטרים ומשקלו ב-172 גרם.

מערך הצילום של ה-Z18 צפוי להגיע עם זוג חיישנים בגבו המציעים איכות מקסימלית של 24 מגה פיקסל בחיישן הראשי ו-8 מגה פיקסל בחיישן המשני. חובבי הסלפי ימצאו בחזיתו חיישן 8 מגה פיקסל בודד, אשר על פי הדיווחים, יימצא בתוך חריץ המוטמע בתקרת המסך. מתחת למכסה המנוע אנו עשויים למצוא את מערכת העל-שבב Snapdragon 845 יחד עם רכיב זיכרון RAM של 6 או 8 גיגה-בייט.

 

Nubia Z18 Teaser (תמונה: Weibo)
Nubia Z18 Teaser (תמונה: Weibo)

בחלקת האחסון, הסמארטפון החדש יספק למשתמשיו בחירה בין 64 או 128 גיגה-בייט אשר לא ניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך המוזכר תתפעל סוללה בקיבולת 3350 מיליאמפר/שעה כשעל המערכת הפנימית תהיה אחראית מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו כשעליה יתלבש ממשק המשתמש של החברה.

על ספינת הדגל המוזכרת צפויה להכריז היצרנית בחודשי הקיץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים