החלו הצילומים של ג’ון וויק 3

מתוך "ג'ון וויק 2" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “ג’ון וויק 2” (תמונה באדיבות פורום פילם)

קיאנו ריבס (Keanu Reeves) יחזור להיות עצוב ומסוכן על המסך הגדול בקרוב מאוד. צלם הקולנוע דן לאוסטסן (Dan Laustsen) העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה יפהפיה של סט צילומים בסמטה לילית וקיאנו ריבס רעוע, עם התיוגים “ג’ון וויק 3” ו”יום 2″ – כך שאנו יודעים שהצילומים של “ג’ון וויק 3” (John Wick: Chapter 3) בעיצומם.

סרטי “ג’ון וויק” הם סרטי פעולה בהם הגיבור, וויק, אותו מגלם קיאנו ריבס, הוא מתנקש לשעבר שפרש מעסק הדמים. בסרט הראשון הוא חוזר לעבודה אחת אחרונה מסיבות אישיות, ובסרט השני הוא נשאב חזרה לעולם המתנקשים בעל כורחו. מלבד סצנות האקשן המרהיבות והמהירות, הסרטים חושפים בהדרגה עולם מחתרתי של מתנקשים שמתקיים ממש מתחת לאף שלנו. הרושם הוא שהעולם הזה גלובאלי, אך סרטי ג’ון וויק מתרחשים בעיקר בניו יורק, ונדמה שככה זה גם ימשך.

צ’אד סטהלסקי (Chad Stahelski), במאי הסרטים, אומר שבסרט השלישי הוא רוצה להראות לנו עוד מניו-יורק, להראות דקויות שלדבריו הוא לא הספיק או לא הצליח להעביר בסרט השני. הסרט השלישי צפוי לצאת ב-17 במאי 2019, כך שיש לנו עוד שנה לחכות לאותם ניואנסים מדוברים.

למי שרוצה לצלול עוד לתוך עולם המתנקשים הזה ולא מסתפק בקיאנו ריבס בלבד, רשת הטלויזיה Starz מפיקה בימים אלה גם סדרה, שתקרא “הקונטיננטל” (The Continental), על שם רשת המלונות שמתוכם המתנקשים בעולם הזה פועלים. אין עדיין תאריך יציאה ידוע לסדרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים