גוגל מוזילה את חבילות האחסון בענן ומשיקה את שירות Google One

לוגו Google One תמונה: גוגל

חבילות האחסון בענן של גוגל עומדות להפוך לאטרקטיביות יותר בזמן הקרוב, כאשר החברה מודיעה על מיתוג מחדש ל-Google Drive תחת השם Google One. השירות החדש שמציעה החברה יאפשר למשתמשים המשלמים על אחסון בענן של גוגל לאחד את כל השירותים הקיימים, כמו ג’ימייל, גוגל תמונות, דרייב ועוד, תחת חבילת Google One אחת יחד עם אפשרות שיתוף שטח האחסון עם בני המשפחה.

יחד עם השקת שירות Google One תוסיף גוגל לחבילות האחסון בתשלום אפשרות לבחירה באחסון בנפח 200GB, זו תעלה 2.99 דולר בחודש (כ-10 שקלים), כאשר החבילה הבאה בתור תהא בנפח של 2TB ותחליף את חבילת ה-1TB הקיימת תוך שמירה על מחיר של 9.99 דולר בחודש (39 שקלים). גוגל תשמור על חבילת הכניסה בנפח 100GB וגם על המחיר שלה – 1.99 דולר (8 שקלים) ותמשיך להציע גם חבילות גדולות יותר בנפחים של 10TB, 20TB, 30TB במחירים הזהים לאלו הקיימים כיום.

חבילות Google Drive בתשלום לפני המעבר ל-Google One
חבילות Google Drive בתשלום לפני המעבר ל-Google One

אפשרות האחסון ללא תשלום תישמר וגוגל תמשיך להציע 15GB עבור משתמשים הנרשמים לשירות, כאשר גם אפשרות שמירת התמונות דרך Google Photos ללא תשלום וללא הגבלת נפח תמשיך להיות זמינה, תחת המגבלות הקיימות (תמונות עד גודל של 16 מגה-פיקסל ווידאו ברזולוציה מירבית של Full HD).

שינוי משמעותי נוסף אותו תבצע גוגל תהיה התוספת של חבילה משפחתית, דרכה ניתן יהיה לנהל את שטח האחסון עבור עד 5 בני משפחה. שטח האחסון של כל בן משפחה שיצורף לחבילה יהיה פרטי, כך שכל אדם יוכל לנהל את הקבצים באופן אישי ולבחור האם לשתף את אלו עם בני המשפחה האחרים. בנוסף, תציע גוגל שירותי תמיכה בשירותיה השונים בלחיצת כפתור.

את Google One תחל גוגל להשיק עבור המשתמשים בשירותי הענן בתשלום כבר בחודשים הקרובים, כאשר ההשקה הראשונית תהיה עבור המשתמשים בארה”ב ולאחר מכן בהדרגה ליתר המשתמשים בעולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים