הוכרז: S.T.A.L.K.E.R 2 נמצא בפיתוח

חובבי S.T.A.L.K.E.R, משחק הפעולה וההישרדות, מקבלים סיבה לשמוח: משחק חדש בסדרה, שייקרא S.T.A.L.K.E.R 2, נמצא בפיתוח. כך הכריזה חברת GSC Game World, אשר יצרה את שלושת משחקי S.T.A.L.K.E.R המקוריים. עם זאת, נראה כי נצטרך להמתין בסבלנות להגעתו – לפי אתר המשחק שהוקם זה עתה, המשחק צפוי לצאת רק ב-2021.

משחקי S.T.A.L.K.E.R שמים את השחקן ב-Zone, מתחם גדול וסגור באיזור פריפיאט באוקראינה, שאוכלוסייתו פונתה לאחר האסון הגרעיני של תחנת הכוח בצ’רנוביל. לאחר האסון, מתברר, החלו להופיע ב-Zone תופעות משונות וייצורים מעוותים, בזמן שהטבע השתלט על האיזור הנטוש והפך את שרידי העיר לאיזור פרא. המשחק מאפשר לשחקנים לחקור את האיזורים המסקרנים, לנסות לאתר תופעות מסתוריות בעלות ערך רב, לשרוד בתנאים מסוכנים, ולטוות את הרפתקאותיהם באריג הסיפורים העשיר של ה-Zone.

S.T.A.L.K.E.R 2 הוכרז בתחילה ב-2010, עת המותג היה פופולארי במיוחד. זמן מה לאחר מכן פיתוח המשחק הופסק והחברה התפרקה. עם זאת, GSC Game World שבה לפעילות ב-2014. במקום לפתח משחק חדש של S.T.A.L.K.E.R, החברה פיתחה את המשחק Cossacks 3. כעת, החברה חוזרת לעבוד על משחק סטוקר חדש, והודיעה על כך באתר שהקימה לכבוד הפרויקט.

אם פקפקתם באמינותו של האתר, ובכן – מדובר באתר אותנטי. דף הפייסבוק של החברה מפנה לאתר החדש של S.T.A.L.K.E.R 2, וגם באתר החברה הרשמי ניתן למצוא קישור. בנוסף, אתר החברה הרשמי מציין כעת כי GSC Game World “מפתחת כעת את Stalker 2”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים