הוכרזו: OnePlus Bullets Wireless – עם תמיכה בגוגל אסיסטנט ומחיר אטרקטיבי

אוזניות OnePlus Bullets Wireless אוזניות OnePlus Bullets Wireless

לאחר שהכריזה בסוף שנת 2016 על ה-Bullets V2, כעת מכריזה חברת OnePlus על ה-Bullets Wireless, אוזניות אלחוטיות המגיעות בעיצוב אלגנטי, יחד עם סוללה התומכת בטעינה מהירה, מערך הדלקה/כיבוי מגנטיים ומחיר אטרקטיבי. זאת לצד שילוב טכניקת ריכוז שמע חדשה התורמת לאיכות השמע.

הנקודה הראשונה באוזניות היא העוזרת האישית. באמצעות מיקרופון אשר הוטמע באוזניות תוכלו להשתמש בעוזרת האישית של גוגל, ה-Google Assistant, לכל מטרה שהיא. יחד עם זאת, מאשר אחד ממייסדי החברה, קארל פיי, כי האוזניות שוקלות באופן ממוצע כדי לשמור על איזון בזמן שסוללת האוזניות יושבת על צווארכם.

בגזרה העיצובית, ה-Bullets Wireless אינן שונות מאוזניות אלחוטיות אחרות, כשהן מגיעות עם חוט המחבר בין הזוג בעוד שהמגע הייחודי של OnePlus הוא שילוב מערך מגנטי להדלקה וכיבוי של האוזניות. כך, ברגע שתרצו להדליק את האוזניות ולהתחיל לשמוע, תוכלו בפשטות להפריד בין הזוג, למקם באוזן ופשוט להתחיל לשמוע את המוזיקה האהובה עליכם. בנוסף, האוזניות החדשות יזכרו מאיפה הפסקתם לשמוע וימשיכו בדיוק מהנקודה האחרונה.

אוזניות OnePlus Bullets Wireless
אוזניות OnePlus Bullets Wireless

החברה לא שכחה את ייעודן של כל זוג אוזניות, זאת כאשר היא משלבת מנגון חדש הנקרא “Energy Tube“. המנגנון החדש הוא חלק מעגלי המשולב במבנה האוזניה ואחראי לכך שכאשר הסאונד עושה את דרכו מהאוזניה לאוזן, לא יתאפשר שום פיזור בדרך לאוזן, כך שכל השמע מגיע ישירות למשתמש. עוד במערך איכות השמע נוכל למצוא תמיכה ב-aptX לצד תמיכה בבאסים גבוהים. גוף האוזניות עשוי אלומיניום בעוד שזה מגיע עם עמידות בפני זיעה וגשם.

את זוג האוזניות תפעיל סוללה התומכת בטעינה מהירה, כאשר על פי המידע שמספקת החברה, הטעינה המדוברת תעניק למשתמשים 5 שעות של האזנה ב-10 דקות של טעינה בלבד. בעוד שאוזניות אלחוטיות רבות עוברות את רף ה-100 דולרים, OnePlus שומרת על תג מחיר נמוך ומתמחרת את האוזניות ב-69 דולר בלבד, כאשר אלו יהיו זמינות לרכישה החל מה-5 ביוני.

לישראל צפויות האוזניות להגיע דרך היבואן הרשמי החדש, חברת Cell Now, בסוף חודש יוני במחיר של 399 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים