דיל: Xiaomi Mi Mix 2S בגרסה בינלאומית

Mi Mix 2S (תמונה: Xiaomi) Mi Mix 2S (תמונה: Xiaomi)

מכשיר הדגל האחרון אותו חשפה חברת שיאומי הינו ה-Mix 2S, שהגיע כחצי שנה שנה לאחר הדגם הקודם בסדרה. הסמארטפון החדש מספק מספר עדכונים בצד המפרט הטכני ומגיע עם מערך צילום כפול בגבו, אשר כולל זוג חיישני 12 מגה-פיקסל ויכולת לביצוע זום של עד פי 2 מגודל התמונה ואפשרויות שונות להתאמת הגדרות התמונה בעזרת אינטליגנציה מלאכותית.

במפרטו הטכני של ה-Mi Mix 2S נוכל למצוא את מערכת העל שבב Snapdragon 845 מבית קוואלקום המשלבת מעבד בעל 8 ליבות בתדר מירבי של 2.8GHz, ולצידה זיכרון 6GB RAM, רכיב אחסון בנפח של 64 או 128 גיגה-בייט וסוללת 3,400mAh עם תמיכה בטעינה אלחוטית תחת תקן Qi. מסך ה-Mi Mix 2S מגיע בגודל 5.99 אינץ’ בתצורת 18:9 וברזולוציית +Full HD, כאשר מעל זה ממוקמת מצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ואפשרות לצילום וידאו ב-Full HD.

המכשיר מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה MIUI 9 המבוססת על אנדרואיד 8 אוראו.

מחירים וקישורים לרכישה

  • לחצו כאן לרכישת דגם Mi Mix 2S עם 6GB RAM ו-64GB אחסון בצבע לבן במחיר 492.99 דולר (כ-2,070 שקלים בשקלול מע”מ ביבוא אישי לישראל) עם קוד הקופון GB-MP$100-7
  • לחצו כאן לרכישת דגם Mi Mix 2S עם 6GB RAM ו-64GB אחסון בצבע שחור במחיר 495.99 דולר (כ-2,085 שקלים בשקלול מע”מ ביבוא אישי לישראל) עם קוד הקופון YZIMUQYW
  • לחצו כאן לרכישת דגם Mi Mix 2S עם 6GB RAM ו-128GB אחסון בצבע שחור במחיר 569.99 דולר (כ-2,395 שקלים בשקלול מע”מ ביבוא אישי לישראל) במחיר מבצע ללא צורך בקוד קופון.

לדילים נוספות בקרו בעמוד הקופונים שלנו – לחצו כאן

הירשמו לקבוצת הפייסבוק שלנו – גאדג’טי דיל


גילוי נאות: אל הקישורים לעמוד המוצר המופיעים בכתבה זו מצורף קוד מזהה ייחודי שלנו בגאדג’טי ואנו נקבל עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר. העמלה המוזכרת מעלה לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

*אתר גאדג’טי וחברת אתוס מדיה אינם הגופים המפעילים את המכירות המוצגות מעלה ואין להם כל דבר וסמכות בכל תלונה שתהא על טיבם, איכותם או מחירם של המוצרים. כל המחירים בכתבה נדגמו או נמסרו מהאתרים המצויינים מעלה ונכונים לתקופת הפרסום בלבד ועבור כל מוצר בנפרד. המחירים בשקלים הינם הערכה בלבד ועל-פי שערי המרה בזמן הפרסום. אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים