מכשיר הדגל Samsung Galaxy Note 9 יגיע עם Bixby 2.0 במחצית השניה של השנה

מעבד Exynos 9 (תמונה: Samsung) מעבד Exynos 9 (תמונה: Samsung)

מכשיר הדגל הבא של סמסונג, ה-Galaxy Note 9, יגיע יחד עם שדרוג משמעותי לעוזר הדיגיטלי ביקסבי (Bixby), כך עולה מתוך דברים שמסר גארי ג. לי (Gary G. Lee), ראש מחלקת הבינה המלאכותית (AI) בחטיבת המחקר של החברה, במסיבת עיתונאים שנערכה לצורך הכרזה על חזון החברה בתחום הבינה המלאכותית.

לי חשף בפני אתר ה-Korea Herald כי סמארטפון הדגל הבא של החברה שייחשף במחצית השנייה של 2018 ישלב את Bixby 2.0, פלטפורמה חדשה לבינה המלאכותית עימה תשים סמסונג דגש על פיתוח שפה טבעית יותר שתאפשר למשתמשים לדבר אל העוזרת הדיגיטלית כפי שהם מדברים זה עם זה בעולם האמיתי ולא בהכרח רק עם סט קבוע של פקודות לצורך ביצוע פעולות שונות. לכך הוסיף כי הגרסה החדשה של ביקסבי תסתייע במנגנון סינון רעשים טוב יותר על מנת שתוכל להאזין ביתר קלות למשתמשים וכן תציג זמני תגובה מהירים יותר מבעבר.

סמסונג מתכננת להגדיל באופן משמעותי את השימוש בביקסבי בשנים הקרובות, כאשר הפלטפורמה תסייע למשתמשים במוצרי החברה לתקשר עם מוצרים שונים בבית באופן טבעי יותר, בדומה למה שמנסה גוגל לבצע עם הגוגל אסיסטנט דרך חטיבת Nest ו-Google Home, אפל עם סירי וה-HomePod או אמזון עם Alexa. סמסונג מתכננת לחבר סך של 14 מיליון יחידות מוצרים עם ביקסבי עוד השנה ואת כל המוצרים האחרים שלה עד 2020.

מועד ההכרזה המשוער על ה-Samsung Galaxy Note 9 צפוי להתקיים בחודש אוגוסט, בדומה למועד ההכרזה על דגם ה-Note 8 שהוצג בניו-יורק בשנה שעברה, אם כי כתב אתר פורבס מדווח כי סמסונג עשויה לחשוף את המכשיר עוד בחודש יולי, כחודשיים מהיום. הסמארטפון החדש של החברה עשוי להגיע עם תצוגת Super AMOLED בגודל 6.3 אינץ’, מעבד Snapdragon 845 (או דגם Exynos חדש שיוכרז בהמשך), זיכרון 6GB RAM, אחסון בנפח מינימלי של 64GB, מערך צילום כפול בגבו, סורק קשתית ביומטרי ועט סטיילוס S-Pen חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים