הדלפה: Xiaomi Mi 8 צץ ברשת בסרטון חדש ומציג גב שקוף

Xiaomi Mi 8 (תמונה: Weibo) Xiaomi Mi 8 (תמונה: Weibo)

האם אנחנו עומדים בפתחו של עידן עיצובי חדש? לאחר ש-HTC הכריזה על מכשיר ה-HTC U11 Plus, אשר הציג לראשונה גב עם חלקים שקופים דרכם ניתן לראות חלקים נבחרים תחת מכסה המכשיר, ענקית הטכנולוגיה מסין מעוניינת להצטרף לחגיגה. על פי ההדלפה האחרונה, תציע החברה בהכרזה על ספינת הדגל הבאה, גרסה המגיעה עם גב שקוף בחלקים נבחרים.

סמארטפונים עם גב שקוף הם לא עצם זר במרחב, זאת כאשר היוטיובר הפופולרי JerryRigEverything (זאק נלסון), החל להפוך מכשירים במבחני התיקונים שלו לבעלי גב שקוף לחלוטין על ידי הסרת הצבע המודבק לפאנל האחורי. בין המכשירים אשר קיבלו גב שקוף על ידיו ניתן למצוא את ה-Galaxy S8, OnePlus 6, LG G6 ועוד.

בגרסה של שיאומי, נוכל לראות כי החברה בחרה להציג תחת הפאנל השקוף את סוללת המכשיר, מערכת השבבים מבית קוואלקום, מעט ממערך הצילום וחלקים קטנים נוספים. עוד בהצצה ניתן לגלות את הימצאו של החריץ בתקרת המסך, ואם נתאמץ נוכל למצוא גם כפתור בית בחזית המכשיר, אך הימצאותו של האחרון אינה בטוחה עקב איכותו הירודה של הסרטון.

מפרטו ומחירו של המכשיר הודלפו בעבר וכוללים מסך בגודל 6.01 אינץ’ עם פאנל מסוג OLED, מערכת על-שבב מבית קוואלקום מדגם Snapdragon 845 יחד עם זיכרון עבודה של 6 או 8 גיגה-בייט. זאת בעוד שבגזרת נפח האחסון נמצא 64 או 128 גיגה-בייט בהתאמה. מעל תצוגת הסמארטפון עתיד להתמקם חיישן אשר יאפשר את פתיחת המכשיר באמצעות סריקת הפנים ב-3 מימדים, כשאיתו יפעל סורק טביעות האצבע הממוקם מתחת לפאנל המסך.

מחירה הצפוי של גרסת ה-6/64 צפוי לעמוד על 2,799 יואן (כ-1570 שקלים) בעוד שתג המחיר של גרסת ה-8/128 צפוי להסתכם ב-3,199 יואן (כ-1790 שקלים). הכרזתו הרשמית של ה-Xiaomi Mi 8 תתרחש ב-31 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים