כלי הרכב הראשון ב-Fortnite הוא עגלת קניות עקומה

לא, זו לא בדיחה. המשחק הפופולארי בעולם כרגע, Fortnite, הציג את כלי הרכב הראשון במשחק, וזו עגלת קניות. ניתן לדחוף את העגלה בזמן ששחקן אחר יושב בתוכה, והוא יכול גם לירות לכל עבר. למעט דחיפת העגלה ניתן גם לדלג על פסי המתכת התחתונים, כפי שילדים אוהבים לעשות במרכזי קניות, ולנוע מעט מהר יותר לכמה רגעים. ברוכים הבאים לעולם של לחימה מקצועית עם עגלת קניות מהסופר.

Fortnite, למקרה שפספסתם, הוא משחק פופולארי במיוחד. לאחר תקופה רדומה שבה המשחק לא הצליח להמריא, Epic, המפתחת את המשחק, הוסיפה אפשרות לשחק במצב “באטל-רויאל” ללא תשלום. הגרפיקה הצבעונית, המשחקיות המוצלחת והאפשרות החדשה לבנות ביצורים ומבנים שונים במשחק, הפכו את פורטנייט ללהיט במהרה.

עם זאת, בניגוד למתחרים, ב-Fortnite לא היו כלי רכב שהקלו על התנועה בעולם המשחק. שחקנים מיומנים יכלו לדלג על טיל של חבר, ולעמוד עליו בזמן תעופתו, וזה היה “כלי הרכב” היחיד במשחק. ב-PUBG, למשל, ישנם כמה סוגים של כלי רכב שונים, שמשפיעים בצורה מאוד משמעותית על המשחקיות. כעת נראה כי פורטנייט משלים פערים ומציג את כלי הרכב הראשון שלו, וכמובן, עושה זאת בדרכו שלו.

למעט כלי הרכב הלא צפוי, פורטנייט מחזיר שני מצבי משחק מהעבר: בליץ (Blitz), מעין מצור שבו על אחת הקבוצות לתקוף את השניה, ומצב 20-מול-20, שכשמו מציב חמש קבוצות של 20 שחקנים בקרב מפואר עד המוות. לצד כמה עדכונים עדינים יותר לממשק המשתמש, העדכון החדש גם מאפשר לקבל החזרים על פריטים קוסמטיים במשחק (Self-Service Cosmetic Returns).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים