נחשף: בליזארד עובדת על משחק Diablo שלא הוכרז עדיין

מפרסום שלל משרות חדשות אותן רוצה בליזארד לאייש בהקדם, נראה כי החברה עובדת על משחק חדש בסדרת דיאבלו הפופולארית. בליזארד עדיין לא הכריזה רשמית על הפרויקט, אולם באתר של החברה התפרסמו שלל משרות כמו “אמני סביבה”, יוצרים טכניים ואפילו “יוצרי מבוכים” עבור “פרויקט דיאבלו שעדיין לא הוכרז”. כעת נשאלת השאלה האם מדובר במשחק חדש לחלוטין או בחידוש לאחד המשחקים הקודמים בסדרה, כמו דיאבלו 2.

למרות שלא נחשפו פרטים אודות המשחק, ניתן למצוא רמזים על אופיו מפרסומים והתבטאויות קודמות של עובדי החברה. המעצב דיוויד ברביק (David Brevik), שעובד על סדרת דיאבלו בבליזארד, הודיע בעבר כי החברה תתקשה ליצור רימייק לדיאבלו 2, בגלל שכבר אין לה את הקבצים המקוריים שנוצרו עבורו, וההבדלים הטכניים בין המשחק הישן לבין הטכנולוגיה של בליזארד כיום גדולים. “יהיה קשה לשחזר את הדרך בה המשחק הרגיש”, אמר ברביק בשנה שעברה, וציין כי הדבר אפשרי אולם ידרוש מאמץ מאוד משמעותי מבליזארד.

אם כך, ייתכן כי החברה עובדת על משחק חדש לחלוטין בסדרה. המשרות שפורסמו תומכות בהשערה זו, כיוון שנראה כי מדובר בעיקר ביצירה מקורית. כך, למשל, בפירוט משרת “יוצר המבוכים” נרשם כי בעל התפקיד יעבוד בצמוד לצוות מעצבי השלבים כדי לבנות מבוכים אווירתיים, בדגש על המבנה שלהם, הפירוט והאווירה. יוצר המבוכים צריך להתמצא בתהליך בניית ומידול העולם, בדגש על מבנה, צורה, קומפוזיציה וצלליות.

משרות אחרות מדגישות את תהליך העבודה המודרני. משרת ה”יוצר הטכני” דורשת לתמוך בצוותים המפתחים את הסביבות והפריטים במשחק, בהגדרה, יצירה ותחזוקה של תהליך העבודה הטכני. התפקיד כולל יצירת כלים חדשים, והנחיית האמנים בשימוש בכלים אלה ובטכנולוגיה חדשה, על מנת לתמוך בעבודתם. בשום מקום לא מוזכר הצורך בגישה לחומרים ישנים או שחזור מידע ממשחקים קודמים, למשל.

בליזארד הגיבה על הדברים בצורה אמורפית. “אנחנו תמיד חוקרים רעיונות שונים בבליזארד”, אמר נציג החברה, “וזה כולל את דיאבלו, אחת מסדרות הדגל שלנו”. בסמוך לכנס בליזארד הקודם, הודיעה החברה לגבי הכרזה על פרויקט חדש בעולם דיאבלו, כי “הזמן לכך יגיע בנקודה כלשהי בעתיד”. אולי בכנס בליזארד הבא כבר נדע פרטים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים