מכשיר הדגל LG G7 ThinQ נוחת בישראל במחיר 3,019 שקלים

LG G7 ThinQ (תמונה: LG) LG G7 ThinQ (תמונה: LG)

לאחר שהוכרז באירוע שקיימה חברת LG Electronics בניו יורק ב-2.5. כעת נוחת מכשיר הדגל LG G7 ThinQ בישראל תחת תג מחיר של 3,019 שקלים והופיע לרכישה בעמוד מוצר באתר KSP ביבוא רשמי של חברת רונלייט לפני שהוסר בעקבות פרסום כתבה זו. נציגות LG המקומית ציינה בפנינו לאחרונה כי תשיק את המכשיר באופן רשמי בישראל החל מיום שלישי הבא, ה-12 ביוני.

במבט למפרטו הטכני, מערכת השבבים אשר מגיעה בסמארטפון הינה מהדגם העדכני ביותר מבית קוואלקום ונושאת את השם Snapdragon 845. מערכת השבבים המוזכרת כוללת 4 ליבות מסוג Kyro 385 Gold הרצות בתדר מירבי של 2.8 גיגה-הרץ, ארבע הליבות הללו פועלות יחד עם ארבע ליבות נוספות מסוג Kyro 385 Silver בתדר מרבי של 1.7 גיגה-הרץ.

על גזרת המולטי-טאסקינג פוקד רכיב זיכרון RAM על סך 4 גיגה-בייט, יחד עם נפח אחסון של 64 גיגה-בייט הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג MicroSD. את המערך המוזכר מתדלקת סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר/שעה, זאת בזמן שעל המערך הפנימי אחראית מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו, עליה הולבש ממשק המשתמש המותאם של LG.

עמוד מכירה ל-LG G7 ThinQ (צילומסך KSP.co.il)
עמוד מכירה ל-LG G7 ThinQ (צילומסך KSP.co.il)

מסכו של ה-LG G7 עומד על גודל של 6.01 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 3120 על 1440 פיקסלים. התצוגה המוזכרת מסוגלת להגיע לרמת בהירות הנמדדת ב-1000 יחידות אור (Nits) למשך כ-5 דקות כדי למנוע התחממות יתר. בנוסף לכך, תומך הפאנל בתקן HDR10 להצגת ספקטרום צבעים רחב יותר, יחד עם כיסוי של 100% מתקן DCI-P3 ותמיכה ב-Dolby Vision וב-Always On Display.

בגזרת האודיו והקישוריות נמצא מחבר USB Type-C למען הטענת המכשיר, יחד עם שקע אוזניות התומך באודיו ב-32 ביט, כיסוי תקן DTS-X ויכולות ביטול רעשי חוץ. לכך נוסף רמקול בודד התומך בטכנולוגיית ה-BoomBox החדשה של החברה, טכנולוגיה המאפשרת למכשיר להשתמש במשטחים כדי להגביר את עוצמתו תוך שימוש נוסף בשטח המכשיר עצמו.

LG G7 ThinQ (תמונה: LG)
LG G7 ThinQ (תמונה: LG)

מערך הצילום של הסמארטפון כולל זוג חיישני 16 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.6 לחיישן הראשי ו-f/1.9 לחיישן הצילום הרחב. המצלמה הראשית מגיעה עם ייצוב אופטי (OIS) ומערך הצילום כולו מצויד במבזק לד, פוקוס לייזר ותמיכה בפוקוס אוטומטי. את חלקו הקדמי של המכשיר מעטרת מצלמת סלפי ברזולוציה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם העומד על f/1.9.

ההשקה המלאה של המכשיר תחל בשבוע הבא.

*עדכון 20:00 – הכתבה עודכנה בעקבות הסרת עמוד המכירה מאתר KSP.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים