אוזניות הספורט נטולות החוטים Jabra Elite Active 65t יגיעו לישראל במחיר 799 שקלים

אוזניות Elite Active 65t (תמונה: Jabra) אוזניות Elite Active 65t (תמונה: Jabra)

אוזניות הספורט נטולות החוטים (Truly Wireless) החדשות מבית חברת ג’אברה (Jabra) מדגם Elite Active 65t יעשו דרכן לישראל לקראת סוף חודש יוני או במהלך חודש יולי ובמחיר של 799 שקלים לצד שני דגמים נוספים של אוזניות בלוטות’, ה-Jabra Elite 65e וה-Jabra Elite 45e, שימכרו בישראל על ידי היבואן הרשמי, ביקונקט, במחירים של 799 שקלים ו-499 שקלים, בהתאמה.

Jabra Elite Active 65t

אוזניות ה-Elite Active 65t מעדכנות את דגם ה-Elite 65t שהושק מוקדם יותר השנה בארץ עם תמיכה בתקן IP56 לעמידות בפני אבק ובפני זיעה והתזות, כך שניתן להשתמש בהן גם בגשם ובזמן האימון. האוזניות מגיעות ללא חוטים כלל ומתקשרות זו עם זו בצורה אלחוטית על מנת להשמיע את המוסיקה בסטריאו לשתי האוזניות בחיבור בלוטות’ 5.0 למכשיר הסמארטפון עם תמיכה בקישור של עד 8 מכשירים ועד 2 מכשירים בעבודה במקביל.

סוללת האוזניות מאפשרת עד 5 שעות שימוש שוטף ועד 15 שעות בסה”כ עם אפשרות הטעינה הקיימת במנשא הנייד הקומפקטי אשר מגיע עם ה-Elite Active 65t, כאשר הטעינה מתבצעת דרך חיבור MicroUSB ועורכת כשעתיים עבור טעינה מלאה. 4 מיקרופונים המשולבים באוזניות יאפשרו סינון רעשי רקע והגנה מפני רעשי רוח, כך שניתן לשוחח עימן בחיבור לטלפון ללא הפרעה.

מחירן של ה-Jabra Elite Active 65t בישראל יעמוד על 799 שקלים.

אוזניות Elite Active 65t (תמונה: Jabra)
אוזניות Elite Active 65t (תמונה: Jabra)

Jabra Elite 65e

ה-Elite 65e הינן אוזניות בלוטות’ (גרסה 5.0) עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) ופסיבי המאפשרות שימוש רציף ארוך במיוחד של עד 8 שעות בשימוש במצב ANC ועד 13 שעות ללא סינון הרעשים האקטיבי. לחיסכון נוסף בסוללה ניתן להצמיד את האוזניות זו לזו בחיבור מגנטי, כאשר בעת שהוצמדו, תפסיק פעולת המוסיקה והאוזניות יכנסו למצב המתנה, בעוד ניתוק האוזניות זו מזו מאפשרת את המשך הניגון או מענה לשיחה.

האוזניות מחוברות זו לזו בכבל ויושבות בצורה נוחה עם קשת הממוקמת על עורף המשתמש. הן מספקות הגנה בפני השפרצות מים ואבק תחת תקן IP54 ותומכות בהפעלת עוזרות קוליות כמו סירי, גוגל אסיסטנט או אלכסה עם כפתור להפעלה מהירה הממוקם על קשת העורף. בנוסף, האוזניות כוללת 3 מיקרופונים שיעזרו בהפחתת רעשים בזמן ביצוע שיחות.

מחירן של ה-Jabra Elite 65e בישראל יעמוד על 799 שקלים.

אוזניות Elite 65e (תמונה: Jabra)
אוזניות Elite 65e (תמונה: Jabra)

Jabra Elite 45e

אוזניות ה-Elite 45e האלחוטיות מגיעות בעיצוב של קשת גמישה הנחה על עורף המשתמש ומאפשרות זמן שימוש המגיע עד 8 שעות רצופות יחד עם אפשרות טעינה מהירה בת רבע שעה לצורך האזנה לעד שעה של מוסיקה. האוזניות תומכות בקישוריות בלוטות’ 5.0 לחיבור של עד 8 מכשירים בסה”כ ושני מכשירים לשימוש בו זמנית ומציעות תמיכה בתקן IP54 לעמידות נגד אבק והשפרצות.

המנגנון המגנטי הקיים בשתי האוזניות מאפשר חיבור שלהן יחד לצורך עצירת המוסיקה וכניסה למצב המתנה בזמן שאינן בשימוש, כאשר הפרדה ביניהן מאפשרת המשך האזנה או מענה לשיחות. שני מיקרופונים המשולבים באוזניות יאפשרו הפחתת רעשים סביבתיים בזמן שיחות.

מחירן של ה-Jabra Elite 45e בישראל יעמוד על 499 שקלים.

אוזניות Elite 45e (תמונה: Jabra)
אוזניות Elite 45e (תמונה: Jabra)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים