הוכרזו: אלו מכשירי ה-Galaxy J7 2018 וה-Galaxy J3 2018

Galaxy J7 (תמונה: סמסונג) Galaxy J7 (תמונה: סמסונג)

לאחר שהכריזה על דגמי ה-Galaxy J4 וה-Galaxy J6, כעת משלימה חברת סמסונג את פערי הביניים וחושפת בפנינו את זוג המכשירים Galaxy J3 ו-Galaxy J7 בגרסת 2018. בהודעה אשר נשלחה לא הוזכרו פרטים רבים אודות מפרטם הפנימי של הזוג, אך מידע אשר הופיע בעמוד המכירה באתר AT&T משלים חלק מהפרטים.

(Galaxy J3 (2018

המכשיר הראשון אותו הציגה היצרניתצ הדרום קוריאנית הוא דגם הגלקסי J3 2018. המכשיר מגיע עם מערך צילום דומה לקודמו, מערכת שבבים זהה, מערך אחסון וביצועים אשר לא עבר שום שינוי וסוללה בקיבולת מעט יותר גדולה. עם זאת, מציע המכשיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו לצד עיצוב הכולל ריענון קל מקודמו.

בחזית המכשיר נפגוש מסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציית HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 1280 על 720 פיקסלים. המסך יישב בחזית יחד עם מצלמת סלפי ברזולוציה העומדת על 5 מגה פיקסל ובעלת מפתח צמצם של f/2.2. בנוסף לכך, ניתן לראות את כפתור הבית המתמקם בחזית לצד הכפתור הקפסטיביים המוכרים.

Galaxy J3 (תמונה: סמסונג)
Galaxy J3 (תמונה: סמסונג)

בחלקו האחורי של המכשיר, נגלה חיישן צילום יחיד ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, לעומת 13 מגה פיקסל בדגם הקודם, כאשר שניהם מחזיקים במפתח צמצם העומד על f/1.9. עוד בגב נמצא את מבזק הלד הממוקם מתחת לחיישן הצילום, יחד עם לוגו החברה ופתח הסוללה המאפשר שליפה מהירה של סוללת ה-2600 מיליאמפר/שעה המוטמעת בסמארטפון.

את גזרת הביצועים תחזיק מערכת שבבים זהה לזו של ה-J7 2017, מסוג Exynos 7570 עם ארבע ליבות בתדר מירבי של 1.4 גיגה-הרץ. למערכת השבבים יספק גיבוי רכיב זיכרון RAM על סך 2 גיגה-בייט יחד עם נפח האחסון המסתכם ב-16 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 256 גיגה-בייט נוספים.

מכשיר ה-Galaxy J3 יעשה את דרכו לשווקים בארצות הברית כבר בימים הקרובים בצבע שחור, כאשר הוא נושא תג מחיר העומד על 210 דולר.

(Galaxy J7 (2018

בעוד שעל דגם ה-(Galaxy J3 (2018 הצלחנו לדלות פרטים אודות מפרטו הטכני, סמסונג אינה משתפת אותנו בפרטים רבים אודות דגם הגלקסי J7 2018 ואינה מפרטת לגבי מערכת השבבים המשולבת במכשיר, זיכרון הפעולה, נפח האחסון או גודל הסוללה. עם זאת, החברה משתפת פרטים אודות מסכו של המכשיר, מערך הצילום והמראה הכולל.

במבט ראשון על הסמארטפון החדש נזהה מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית HD, עם פאנל משוער מסוג Super AMOLED ובפריסה של 1280 על 720 פיקסלים. בנוסף לכך, בחזיתו של המכשיר ימצא בית גם כפתור הבית הראשי, לצד הכפתור הקפסטיביים, חיישן הקרבה, אפרכסת השמע ומצלמה הסלפי.

Galaxy J7 (תמונה: סמסונג)
Galaxy J7 (תמונה: סמסונג)

בחלקת הצילום נמצא חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל אשר מציע מפתח צמצם של f/1.7, יחד עם חיישן הנמצא בחזית המכשיר ומגיע ברזולוציה זהה אך עם מפתח צמצם של f/1.9. כפי שנאמר לעיל, פרטים מרכזיים נוספים אינם ידועים אודות המכשיר, אך ניתן לומר כי זה יגיע עם מערכת הגנת המשתמש של סמסונג הנקראת KNOX, סוללה נשלפת ועיצוב זהה כמעט לחלוטין לאחיו הקטן.

לצד הדברים הללו, גם דגם ה-(Galaxy J7 (2018 יעשה את דרכו לשווקים בארצות הברית בימים הקרובים ויגיע בצבע שחור בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים