אושר: Battlefield V יגיע עם מצב באטל רויאל

לאחר תקופה ארוכה של שמועות נמרצות, אלקטרוניק ארטס (EA) אישרה כעת שהמשחק הבא בסדרת באטלפילד, Battlefield V, יגיע עם מצב באטל-רויאל בהשראת PUBG ו-Fortnite. עם זאת, ב-EA מבטיחים כי מדובר בחוויה חדשה, שמתאימה לעולם של באטלפילד, ולא בשכפול של משחקי באטל רויאל שאנו מכירים. למעשה, EA מבטיחה כי מעולם לא שיחקנו במצב דומה בעבר.

ההכרזה התקיימה במהלך האירוע של חברת EA, בתערוכת E3 שבלוס אנג’לס. נציגי EA על הבמה חשפו כי המצב החדש במשחק ייקרא פשוט “רויאל”. עם זאת, למרות ההכרזה נראה כי לא היו ל-EA חומרים להציג אודות המצב החדש, למעט אזכור שמו. ברקע נראתה תמונה מהמשחק, אותה הכרנו מבעוד מועד. ייתכן ומצב “רויאל” הוא פיתוח חדש יחסית, ולכן לא היו חומרים מוכנים להצגה בשלב זה.

הדבר לא מנע מ-EA להפליא בתיאורים אודות מצב “רויאל” המסקרן. “נביא לכם חוויה שלא שיחקתם כמותה מעולם, לא בבאטלפילד ולא בשום מקום אחר”, אמרו נציגי EA במהלך האירוע. “זה רויאל, בסגנון באטלפילד. אנחנו מביאים את האלמנטים המרכזיים של באטפילד, כמו הרס הסביבה, עבודת צוות, כלי רכב – לחוויה החדשה הזו,” כך נמסר.

למעט שם המצב החדש, והשראתו ממשחקי באטל-רויאל מוכרים, ידוע גם כי מצב “רויאל” החדש לא יהיה מוכן בזמן השקת המשחק. לפי החברה, מצב “רויאל” יושק רק זמן מה לאחר ש-Battlefield V יגיע לחנויות. עובדה זו תומכת בהשערה כי הכנסת המצב החדש למשחק הוחלטה בשלב מאוחר יחסית בפיתוח, ואולי אף לא מזמן. כך או כך, באטלפילד יצטרף באופן רשמי למירוץ הבאטל-רויאל המתרחש כרגע בתעשיית המשחקים.

Battlefield V צפוי להגיע ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי ב-19 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים