נטפליקס חושפת טריילר חדש לעונה השנייה של GLOW

מתוך GLOW עונה 2 (צילום: Erica Parise, באדיבות נטפליקס)

נטפליקס (Netflix) שחררה טריילר מלא ראשון לעונה הבאה של GLOW. העונה השניה של דרמת ההאבקות צפויה להגיע לשירות הצפיה הישירה כבר בסוף החודש הזה, והטריילר מכין אותנו לבאות. GLOW הוא סיפור בדוי שמבוסס על מוסד ספורט אמיתי – Glorious Women of Wrestling, ליגת נשים בהאבקות שפעלה בשנות השמונים. בעוד שליגה כזאת פעלה באמת, הסיפור והדמויות של הסדרה בדויים לחלוטין.

גיבורת הסדרה היא רות’, אותה משחקת אליסון ברי (Alison Brie) מ”מד מן” ו”קומיוניטי”. לאחר שניסתה להצליח בהוליווד כשחקנית, רות’ מצאה את עצמה ואת הייעוד שלה דווקא בקריירת האבקות, יחד עם חברתה הטובה ביותר שהפכה ליריבתה המרה, אותה משחקת בטי גילפין (Betty Gilpin) מ”האחות ג’קי” ו”הסקס של מאסטרס”. שתיהן, יחד עם עוד קבוצה מגוונת ומעט מגוחכת של נשים, נאבקות תחת ידו המנחה של במאי גס רוח ומעט חסר כיוון, אותו משחק הקומיקאי מארק מרון (Marc Maron).

בטריילר החדש אפשר לראות שאחרי ההצלחה הקטנה אבל משמעותית של ליגת GLOW, המתאבקות צריכות להתמודד עם מספר אתגרים. מצד אחד, הן עדיין צריכות להוכיח את עצמן כבידור שמספיק מעניין בשביל ספוט קבוע בטלויזיה. מצד שני, החיים האמיתיים של המתאבקות עוברים טלטלות בגלל הפרסונות שלהן, וגם בגלל הלו”ז חסר הרחמים של הליגה.

העונה השניה של GLOW תגיע לנטפליקס ב-29 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים