נחשף: Assassin’s Creed Odyssey יתרחש ביוון העתיקה, יגיע באוקטובר

יוביסופט הכריזה על המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed. המשחק ייקרא Odyssey ויתרחש ביוון העתיקה. בכך ניתן למעשה לאשר את השמועות שהתרוצצו אודות המשחק בשבועות האחרונים בנוגע לתקופה בה יתרחש. בנוסף, יוביסופט הודיעה כי המשחק יגיע ב-5 באוקטובר למחשב האישי, ל-Xbox One ול-PlayStation 4.

נראה כי המשחק יתמקד בתקופת המלחמה הפלופונסית. תקופה זו מתחילה ב-431 לפני הספירה, עת מלחמה בין ספרטה ובנות בריתה, לבין אתונה היוונית. המלחמה ההיסטורית האמיתית כללה מאבקים ימיים, קרבות יבשתיים מצומצמים, מצורים, בגידות של בנות הברית באתונה, ואפילו מגיפה קשה שחיסלה כרבע מהאוכלוסייה האתונאית.

לפי הטריילר שצורף להכרזה, לפחות חלק מאלמנטים אלו יגיעו למשחק החדש של יוביסופט. בטריילר ניתן לראות את נוכחותו הבולטת של הים, עם הפלגות, ספינות באופק, ואפילו חקר של סביבות מתחת למים. לצד אלו מופיעים גם לוחמים ספרטניים, נופים מוכרים מיוון העתיקה, ואלמנטים שהכרנו כבר מ-Assassin’s Creed כמו מסעות רכובים וזינוקים מגובה רב אל הקרקע.

צילום: יוביסופט

אל ההכרזה צורף טקסט מאת המפתחים: “כתבו את האודיסאה האפית שלכם והפכו לגיבורים אגדיים של ספרטה. חברו את הגורל שלכם בעולם שעומד לקרוע את עצמו לגזרים. השפיעו על המשך ההיסטוריה בעולם מלא בשינויים, המעוצבים מבחירותיכם”, כך נכתב. נראה כי הסיפור מתחיל בגזר-דין מוות, שניתן לגיבור על ידי משפחתו. משם, הסיפור יעקוב אחרי הגיבור כשהוא הופך מנווד מגונה לגיבור יווני.

יוביסופט מציעה את המשחק במהדורת Standard במחיר 60 אירו, מהדורת Deluxe במחיר 75 אירו, מהדורת Gold הכוללת Season Pass במחיר 99 אירו, ומהדורת Ultimate במחיר 115 אירו. אלו המזמינים מראש את המשחק (במהדורה כלשהי) יקבלו גם משימה בלעדית ששמה “המלך העיוור” (The Blind King).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים