הוכרזה: Logitech G512 – מקלדת גיימינג מכנית חדשה

מקלדת Logitech G512 (מקור Logitech) מקלדת Logitech G512 (מקור Logitech)

חברת לוג’יטק (Logitech), יצרנית הציוד ההיקפי, מכריזה על מקלדת ה-Logitech G512 ממותג הגיימינג של החברה, Logitech G. מקלדת הגיימינג המכנית מגיעה עם תאורת RGB מובנית ואפשרות ל-3 סוגי מקשים שונים המאפשרים להתאים אותה למשתמש, בהם מקש ה-GX Blue החדש של לוג’יטק.

המקלדת החדשה של לוג’יטק תגיע עם אחד משלוש אפשרויות לכפתורים להתאמה מירבית לסוג המשחק והשימוש:

  • Romer-G Tactile – טווח הפעלה של 1.5 מ”מ עם מרחק תנועה של 3.2 מ”מ ועוצמה של 45gf.
  • Romer-G Linear – טווח הפעלה של 1.5 מ”מ עם מרחק תנועה של 3.2 מ”מ ועוצמה של 45gf.
  • GX Blue – טווח הפעלה של 1.9 מ”מ עם מרחק תנועה של 4 מ”מ ועוצמה של 50gf.

כפתור ה-GX Blue החדש מספק צליל “קליק” יחודי עם טווח הפעלה גדול יותר הדורש לחיצה חזקה יותר בהשוואה לדגמי ה-Romer-G, כאשר ניתן יהיה למצוא את סוג הכפתור החדש גם במקלדת ה-G513 הישנה יותר של לוג’יטק.

מקלדת ה-G512 מגיעה עם ציפוי עשוי אלומיניום-מגנזיום 5052 המשמש לתעשייה האווירית יחד עם תאורת RGB מובנית בטכנולוגיית LIGHTSYNC של לוג’יטק לשליטה על 4 אזורי תאורה נפרדים במקלדת, עם אפשרות לתכנות פקודות מאקרו דרך תוכנת המקלדת ותמיכה בלחיצה של עד 26 כפתורים בו זמנית עם זיהוי מלא של הלחיצות השונות.

לוג’יטק הוסיפה למקלדת גם יציאת USB מובנית לטעינה של התקנים חיצוניים או חיבור עכבר חוטי ישירות למקלדת מבלי שהוא יאבד ממהירות התגובה שלו.

 

 

מקלדת ה-G512 תהיה זמיני למכירה מחודש יוני הקרוב במחיר של 100 דולר יחד עם מקלדת ה-G513 עם מקשי GX BLUE במחיר של 150 דולר.

הבשורה הגדולה במקלדת G512 החדשה של לוג’יטק הוא הכפתור החדש, GX Blue, שמוסיף למגוון הכפתורים המכניים שהחברה מייצרת ומאפשר לשחקני המחשב להתאים את המקלדת לצרכים שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים