הדלפה: מכשיר ה-Galaxy Note 9 יגיע עם סוללה גדולה יותר ובחמישה צבעים

Galaxy Note 9 Colors (תמונה: allaboutsamsung) Galaxy Note 9 Colors (תמונה: allaboutsamsung)

לאחר שנחשף בסרטון הדמיה מלא, מכשיר ה-Galaxy Note 9 קופץ להופעה נוספת ברשת דרך תמונות המציגות אותו בחמישה צבעים שונים, כאשר גם הצבעים המוכרים עברו שינוי קל. צבע חדש אשר הצטרף לסדרה הוא הצבע החום, בעוד שהצבע האפור קיבל שינוי קליל בגוון שלו וניתן לראות כי הצבע השחור משתלב יחד עם מסגרת כחולה.

גם בתמונות הללו ניתן לראות יישור קו עם סרטון ההדמיה שהודלף, ועל פי כך, כבר ניתן לבנות פרופיל אמין לדגם הבא בסדרת ה-Note. בנוסף לדברים הללו, משתמש ברשת החברתית Weibo העלה שרטוטים של דגם ה-Galaxy S9 Plus לצד ה-Galaxy Note 9 ומציג זווית הסתכלות חדשה על השאלה “מדוע סמסונג מיקמה מחדש את מערך הצילום?”.

Galaxy Note 9 Colors (תמונה: Weibo)
Galaxy Note 9 Colors (תמונה: Weibo)

על פי השרטוטים, ניתן לראות כי בדגם ה-S9 Plus, הסוללה קטנה יותר ועקב כך, מערך הצילום מסוגל להתיישב לאורך על גבו של המכשיר. לעומת זאת, בדגם ה-Note 9, הסוללה גדולה יותר וממוקמת על גבי חלק גדול יותר מהשטח הכולל של המכשיר, מה שגרם לחברה לעבור למערך צילום בתצורה מאוזנת.

הסוללה המדוברת עתידה להגיע בקיבולת העומדת על 4000 מיליאמפר/שעה, כאשר סמסונג אינה משחררת אותה לדרכה ללא שיפורים, בעוד שדיווח רשות התקשורת הפדרלית (FCC), מעיד על כך כי סמסונג מתכננת להכריז גם על מטען אלחוטי חדש המספק טעינה המהירה משמעותית מהדגם הקודם. כמה משמעותית? המטען האלחוטי העתידי יתמוך בקיבולת חשמל של 12 וולט/2.1 אמפר, לעומת 9 וולט/1.67 אמפר בלבד בדגם הנוכחי.

פרט נוסף אודות הגלקסי נוט 9 מגיע דרך דיווח שמקורו במולדת החברה בקוריאה, לפי זה תשלב סמסונג במכשיר החדש כפתור פיזי נוסף שימוקם על גבי המסגרת. ייעודו של הכפתור אינו ברור בשלב זה, אך ייתכן כי ישמש ככפתור צילום ו\או פתיחת המצלמה במהירות או לשם ביצוע צילום מסך מהיר.

חשוב לציין כי כבר במכשיריה הנוכחיים ניתן לעשות שימוש בכפתורי ויסות הווליום במכשיר לשם צילום עם כפתור פיזי וכי פתיחה מהירה של המצלמה מתאפשרת דרך קיצור דרך תוכנתי במסך הנעילה וכן דרך לחיצה כפולה על כפתור הנעילה\כיבוי. קיצורי דרך לצילום מסך במכשירי החברה קיימים גם כן, עם מעבר על מסך הסמארטפון עם היד מצד לצד או בלחיצה על כפתור הווליום מטה יחד עם כפתור ההפעלה וכיבוי.

על פי השמועות, מכשיר ה-Galaxy Note 9 יראה אור ראשון כבר ב-9 באוגוסט בעוד כחודשיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים