חברת Bancor הישראלית תשיק רשת קהילות מבוססת בלוקצ’יין למסחר בין אנשים

Bancor תמונה באדיבות יח”צ Bancor

חברת הסטארטאפ הישראלית בנקור (Bancor), המפתחת רשת מבוזרת המאפשרת מסחר בין מטבעות קריפטוגרפים שונים כמו ביטקוין או ריפל, הכריזה היום (ב’, 18.6) כי תשיק רשת קהילות מבוססת בלוקצ’יין בקניה שתשמש את האוכלוסיה לשם מסחר ישיר בין אנשים על ידי יצירה וקנייה באמצעות אסימונים דיגיטליים.

במפגש מצומצם שערכה החברה לאחרונה, ציין אייל הרצוג, אחד מהיזמים שהקימו את Bancor, יחד עם גיא וגליה בן-ארצי, כי הפרויקט רקם עור וגידים לאחר פעילותו של וויל רודריק, כיום מנהל קהילה ב-Bancor ובעבר יזם מקומי מקניה, שהקים קהילה מקומית שהשתמשה במטבע חלופי משלה לצרכי מסחר ונאסר על ידי הממשל בשל זאת.

רודריק מציע רשת קהילות אזורית קיימת מבוססת מטבעות, המשרתת כבר למעלה מ-1,000 עסקים מקומיים ו -20 בתי ספר בקניה, המופעלים על ידי מלכ”ר מקומי, Grassroots Economics. רודריק והצוות שלו ישתמשו בפרוטוקול של Bancor על מנת להרחיב את מערכת המטבע הקיימת של Grassroots לרשת מבוססת בלוקצ’יין, אשר מטרתה לצמצם את העוני וליצור שווקים יציבים באמצעות שימוש של המטבעות המקומיים.

על מנת לזרז את רשת הקהילות החדשה, Bancor תציע את המטבעות הראשונים בשירות מתוך 153 מיליון הדולר אשר נוצרו ממכירת הטוקונים ביוני 2017. Bancor מאפשרת לכל אחד ליצור מטבעות דיגיטליים המחזיקים ביתרה אחת או יותר במטבע קשור. דבר זה מאפשר ליצור מטבעות משולבים הניתנים להחלפה אחד עם השני, ללא צד שלישי. המטבעות כוללים גם מנגנונים מובנים המאפשרים לחשב מחירים באופן אלגוריתמי בהתבסס על היצע המטבע, המתאים באופן דינמי לשימוש בו. חידושים ייחודיים אלה כבר מאפשרים לעבד מדי יום מעל 20 מיליון דולר בהמרות מטבע דיגיטלי, באמצעות הרשת של Bancor ועכשיו הם זמינים גם לקהילות החלשות ברחבי קניה.

זוהי הפעם הראשונה שמטבע מקומי יפעל על בסיס מחיר השוק, כאשר הוא מומר לתוך מטבעות קריפטו אחרים הזמינים למסחר דרך הרשת המבוזרת של Bancor. כל אחד יוכל לקנות ולמכור את המטבעות הקנייתים החדשים באמצעות הרשת של Bancor ובאמצעות כרטיסי אשראי או מטבעות קריפטו. דבר זה יאפשר למשתמשים ברחבי העולם לתמוך מרחוק בקהילות המקומיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים