גאדג’טי מסקר: LG G7 ThinQ בפתיחת קופסה והצצה ראשונה

LG G7 ThinQ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת LG בחרה להשיק את סמארטפון הדגל שלה ללא תלות בלוחות הזמנים מהעבר או מתן מאבק למכשירי הדגל של חברות ספציפיות. את ה-LG G7 ThinQ היא חשפה מתי שנוח לה, בתחילת חודש מאי, הרחק מההשקה של סמארטפון הדגל מבית סמסונג (בה היא רואה כמתחרתה העיקרית). המכשיר כמובן הגיע עם כל הטוב שיש לשנת 2018 להציע, כמה תכונות חדשות ומעניינות ולצערנו חלק מחסרונות העבר של החברה.

האם האסטרטגיה החדשה של LG תעזור לה? קשה כרגע להגיד, הדבר בטח לא השפיע על איכותי המכשיר (לטובה או רעה), אבל כן איפשר לחברה להשיק אותו עם תג מחיר אטרקטיבי יחסית.

LG G7 ThinQ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G7 ThinQ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

האריזה של LG G7 דומה מאוד לאלו של מכשיריה האחרים, קומפקטית יחסית וללא הפתעות מיוחדות. היא כוללת:

  • מכשיר LG G7 ThinQ
  • מטען שקע קיר
  • כבל USB A ל-USB C
  • אוזניות
  • ספרות \ כתב אחריות

עם פתיחת האריזה יחשף לפניכם ה-G7, מכשיר נאה מאוד שכנראה התמונות ברשת לא עושות לא חסד. לפני שראיתי את המכשיר במציאות העיצוב שלו היה נראה מעט משעמם, אולם הוא התגלה כבנוי היטב, נוח לאחיזה (בזכות המבנה המוארך) ובעל מראה נעים. הצבע השחור של LG נראה מצויין ולשמחתינו הוא פחות חלקלק ממכשירים רבים שסקרנו לאחרונה עם גב זכוכית. במכשיר פרימיום, זו האיכות שאנו מצפים לה.

LG G7 ThinQ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
LG G7 ThinQ (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמארטפון ה-LG G7 מגיע עם כמה יכולות יחודיות בתחומים המוכרים מאוד לחברה. LG היא אחת מיצרניות המסכים הגדולות בעולם וכבר לפני שנים הציגה סמארטפון עם מסך בהיר במיוחד של 1000NIT. אחרי שנים, LG מחזירה את תכונה זו לסמארטפון הדגל החדש ומצאנו אותה לשימושית מאוד בזכות היכולת לעבוד עם המכשיר באור שמש מלא. משימה לא פשוטה למסכים בהירים פחות.

היכולת השנייה ש-LG נוהגת לנסות ולחדש בה היא הסאונד מהמכשיר. ה-G7 מגיע עם תיבת תהודה ייחודית, הנכנסת לפעולה כאשר תניחו אותו על משטח שטוח. המכשיר ינצל את המשטח על מנת להגביר את עוצמת הרמקול משמעותית. עוד כולל המכשיר כפתור יעודי ל-Google Assistant (קריצה לביקסבי של סמסונג) ומצלמה בעלת יכולות AI לזיהוי סצנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים