ניופאן משיקה בישראל את אוזניות הספורט BOSE SoundSport Pulse

BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: BOSE) BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: BOSE)

ניופאן משיקה בישראל את אוזניות הספורט החדשות מבית BOSE, ה-SoundSport Pulse Wireless. האוזניות האלחוטיות נוחתות בארץ ומציעות מבנה מותאם לאוזן, יחד עם שבב מובנה למדידת דופק הלב במהלך האימונים ואפליקציה ייעודית המאפשרת צפייה בדופק בזמן אמת, מעבר בין שירים והתאמת ההגדרות לבחירתכם.

האוזניות החדשות מתגאות בשלושה פיצ’רים ייעודיים, הראשון מביניהם הוא הרכיב המובנה למדידת דופק הלב. הרעיון הגיע לאחר חשיבה על אנשים אשר אינם מסתובבים עם אביזרי מחשוב לביש, אך עדיין מעוניינים לעקוב אחרי דופק הלב שלהם. החיישן המוזכר מגיע מבית PerformTek ומאפשר את מדידת דופק הלב שלכם דרך האוזן בזמן אמת.

BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: ניופאן)
BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: ניופאן)

הפיצ’ר השני אותו החברה מדגישה הם מתאמי הסיליקון המורכבים על האוזניות על מנת לספק למתאמנים התאמה מירבית למבנה האוזן. מתאמי הסיליקון מונעים את נפילת האוזניות בזמן פעילות אינטנסיבית ומגיעים בשלושה גדלים שונים. בנוסף לכך, עיגול הסיליקון הסובב את האוזנית עוצב מחדש על מנת להתאים באופן מירבי לאוזן ולמנוע נפילה.

הפיצ’ר האחרון הוא הכיסוי המגן על האוזניות מפני חדירת זיעה ולחות. שני המרכיבים האחרונים מהווים תפקיד מרכזי עבור המתאמנים, וכתשובה לכך שילבה BOSE כיסוי הידרופובי המונע חדירת זיעה ולחות לרכיבים הפנימיים. מנגד, החברה אינה טוענת שהאוזניות עמידות בפני מים ואבק, אך כן מאפשרת יציאה לריצה בגשם.

BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: BOSE)
BOSE SoundSport Pulse Wireless (תמונה: BOSE)

מלבד הדברים המוזכרים לעיל, האוזניות מציעות כפתור סטנדרטי המתמקם על החוט המחבר בין הזוג ומכיל בתוכו מיקרופון. הכפתור מאפשר מענה או דחיית שיחות, הפסקה והשמעה של שיר ומתיר גישה להגברה או הנמכה של הווליום דרך זוג כפתורים נוספים הממוקמים עליו.

את ה-BOSE SoundSport Pulse Wireless תוכלו לרכוש ברשתות החשמל הנבחרות, תחת תג מחיר העומד על 1,000 שקלים בצבעים שחור ואדום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים