קומפיולאב הישראלית מכריזה על מחשב ה-MintBox Mini 2

מחשב MintBox Mini 2 (מקור Compulab) מחשב MintBox Mini 2 (מקור Compulab)

חברת קומפיולאב (CompuLab) הישראלית בשיתוף פעולה עם Linux Mint מכריזות על הדור הרביעי של מחשבי המיני מסדרת ה-MintBox, ה-MintBox Mini 2 (להלן MBM2), שיגיע עם מערכת ההפעלה לינוקס Mint 19 “Tara”. הדגם החדש מגיע עם מעבד מרובע ליבות סלרון J3455 של אינטל ומערכת קירור פסיבית ושקטה לחלוטין.

חברת קומפיולאב מיוקנעם מתמחה בייצור מחשבים זעירים לתעשיה אך לא רק. לאחרונה הכריזה החברה על תחנת העבודה החזקה ביותר שלה עד כה, ה-Air top יחד עם דגם ה-Inferno המשופר שלו.

הייחוד הגדול של ה-MBM2, במיוחד לתחום העסקי, הן האפשרויות המודולריות שלו המאפשרות להוסיף חיבורים שונים בהתאם לדרישות לקוח. בין התוספות השונות ניתן למצוא מתאם המוסיף זוג חיבורי רשת, 4 חיבורי USB או תמיכה בכונני SSD בחיבור M.2 ו-סים, כשמעבר למודולים הללו קיימים גם מודולים נוספים.

מפרט טכני:

  • מעבד – Intel Celeron J3455 עם 4 ליבות ו-4 נימים.
  • זיכרון – 4GB בגרסה הבסיסית ו-8GB בגרסת ה-PRO עם תמיכה בעד 16GB זיכרון.
  • אחסון – 64GB או 120GB בגרסת ה-PRO.
  • מערכת הפעלה – מגיע עם לינוקס Mint 19 “Tara” אך תומך במערכות אחרות.
  • חיבורים – זוג חיבורי miniDP 1.2 וחיבור HDMI 1.4 בודד, זוג חיבורי USB 3.0 וזוג חיבורי USB 2.0.
  • גודל ומשקל – 112x84x34 מ”מ ו-350 גרם.

ה-MintBox Mini 2 יהיה זמין בגרסה הרגילה עם 4GB זיכרון ו-64GB אחסון במחיר של 299 דולר כשדגם ה-PRO עם 8GB זיכרון ו-120GB אחסון יעלה 349 דולר, שני הדגמים צפויים להיות זמינים למכירה החל מחודש יולי ויגיעו עם 5 שנות אחריות, כש-5% מעלות המחשבים יועברו כתרומה ל-Linux Mint.

חברת קומפיולאב הישראלית עוסקת בתחום מחשבי המיני בעלי הקירור הפסיבי מזה שנים רבות וממשיכה לקדם את התחום מדור לדור של מחשבים. ה-MBM2 החדש שם את הדגש על השימוש במערכת לינוקס Mint, אך יכול לעבוד עם מערכות אחרות ולהוות פיתרון נוח לאלו המחפשים מערכת מחשב זעירה ושקטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים