הוכרזו: Razer Huntsman – צמד מקלדות גיימינג מכניות עם כפתורים אופטו-מכניים

מקלדת Huntsman Elite (מקור Razer) מקלדת Huntsman Elite (מקור Razer)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות מוצרי הגיימינג המוכרות בעולם, הכריזה על זוג מקלדות גיימינג יחודיות, ה-Huntsman ו-Huntsman Elite. המקלדות החדשות משתמשות בכפתורים אופטו-מכניים מבוססי אור אינפרה אדום לזיהוי לחיצה, בניגוד למקלדות גיימינג הנפוצות היום אשר משתמשות בכפתורים מכניים רגילים.

החידוש הגדול במקלדות ה-Huntsman החדשות של רייזר הוא השימוש בכפתורים אופטו מכניים (Opto-Mechanical) חדשים ולא מכניים רגילים כמו במקלדות גיימינג אחרות. הכפתורים החדשים בנויים בצורה הדומה לזו של כפתור מכני רגיל, אך משתמשים בקרן אור אינפרה אדום על מנת לזהות את הלחיצות. הם מספקים מהירות הפעלה גבוהה של 30% בהשוואה לכפתור מכני רגיל, לפי Razer, וזמן חיים של 100 מיליון לחיצות עם רמת הפעלה (Actuation Force) של 45 גרם ומרחק הפעלה (Actuation Point) של 1.5 מ”מ.

כפתור אופטו-מכני (מקור Razer)
כפתור אופטו-מכני (מקור Razer)

שתי מקלדות ה-Huntsman מגיעות עם ציפוי אלומיניום עליון עם תאורת RGB בטכנולוגיית Chroma המנוהלת דרך תוכנת Synapse 3 של רייזר. התוכנה מאפשרת ניהול של 5 פרופילים במקביל השמורים על המקלדת עצמה עם הגדרות פקודות מאקרו ותאורה להתאמה בין משחקים ומשתמשים שונים.

בעוד ששתי מקלדות ה-Huntsman דומות זו לזו במראה ובמפרט הטכני שלהן, דגם ה-Elite מגיע עם מספר שיפורים:

  • כפתורי מדיה בחלק הימני העליון יחד עם גלגלת שליטה בעוצמת האודיו.
  • תאורת RGB היקפית במסגרת המקלדת עם 38 אזורי תאורה.
  • משענת לפרקי כף היד הניתנת להסרה עם 24 אזורי תאורה.
תקריב מקלדת Huntsman Elite (מקור Razer)
תקריב מקלדת Huntsman Elite (מקור Razer)

מקלדת ה-Razer Huntsman זמינה למכירה במחיר של 150 דולר בארה”ב כשדגם ה-Razer Huntsman Elite זמין במחיר של 200 דולר.

תחום הגיימינג ממשיך להתפתח וחברת רייזר עומדת בחזית כאחת מהיצרניות המוכרות ביותר בתחום כאשר היא מצליחה לחדש את אחד הדברים הבסיסיים ביותר במקלדת, המקשים. בעוד שהמקשים המכניים הם טכנולוגיה ישנה שחזרה לאופנה בעיקר בתחום הגיימינג, השימוש בכפתורים אופטו-מכניים מייחד את החברה ומאפשר לה להציע מוצר ייחודי בשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים