מערכת אודיו על-שבב של קוואלקום מאפשרת שמיעה דרך בלוטות’ ללא עיכוב באוזניות נטולות חוטים

שלט קוואלקום צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית השבבים מקליפורניה, קוואלקום, מכריזה על מערכת אודיו על-שבב חדשה המאפשרת שמיעה דרך בלוטות’ באיכות גבוהה וללא עיכוב, המציעה פיצ’רים נוספים מתחת לשרוול. קוואלקום מציינת כי המערכת החדשה תספק עד כ-50 אחוזי חיסכון בצריכת החשמל, זאת לעומת מערכות אודיו על-שבב אחרות.

גולת הכותרת של המערכת סובבת את העובדה כי זו מתירה גישה לחוויה נטולת חוטים (Truly Wireless) בדומה לזו של אוזניות ה-AirPods של אפל, אך לעומתן, אין עיכוב בהגעת השמע והצליל המוצא את האוזן מגיע באיכות גבוהה.

המערכת העדכנית נושאת את מספר הדגם QCC3026, ומבצעת סנכרון בין זוג האוזניות האלחוטיות המעבירות את השמע, זאת על מנת למנוע מצב של שמע שאינו מותאם. בנוסף לכך, השבב מציע חיבור מהיר בין המכשיר לאוזניות, וכולל את טכנולוגיית Qualcomm cVc המבטלת רעשי חוץ ומאפשרת חוויית שמע נקייה.

מעבר לפרטים המצוינים לעיל, המערכת מוכנה מראש לביצוע משימות דרך עוזרות אישיות כמו Google Assistant, סירי ועוד. במידה והפעולות יבוצעו באמצעות אפליקציה, לא צפויים המשתמשים להיתקל בבעיות. אולם, במידה והעוזרת האישית פועלת על פי פקודות קוליות, ניתן יהיה להחליט מתי היא תשמע אתכם באמצעות לחיצה על כפתור המפעיל את ההתחברות.

על גזרת איכות השמע תהיה אחראית טכנולוגיית הבית Qualcomm apt-X, המתירה העברת אודיו ב-HD וב-24 ביט. כיום, כמעט כל מכשיר דגל תומך בטכנולוגיה הנ”ל, וביניהם נוכל למצוא את ה-OnePlus 6, LG G7 ThinQ ועוד. מערכת האודיו על-שבב החדשה צפויה להשתלב במכשירים החל מהמחצית השנייה של השנה הנוכחית, כאשר זו תוצע בעלות נמוכה ותאפשר ליצרניות לספק איכות גבוהה בעלות נמוכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים