מעבד נייד חדש ולא מוכר של AMD דלף לרשת

מעבד נייד חדש ולא מוכר של AMD דלף דרך SiSoftware Sandra ו-3D Mark תחת שם קוד חדש. מתרגום שם הקוד ניתן להבין כי מדובר במעבד Ryzen נייד מסדרה H המיועד לשוק הגבוה ומציע 4 ליבות עיבוד וכרטיס מסך מובנה מסוג Vega 11.

המידע לגבי המעבד החדש מגיע אלינו מבסיס הנתונים של SiSoftware Sandra ו-3D Mark ומציג מעבד חדש מבית AMD. שם הקוד המוצג עבור המעבד הינו ZM3301C3T4MFB_36/33_N וזה מספק לנו מידע רב אודות המעבד בזכות השימוש של AMD בסכמת שמות קבועה. הפענוח המלא של שם המעבד מראה כי מדובר בגרסת פיתוח למעבד נייד מסדרה H עם 4 ליבות בתדר בסיס של 3.3Ghz ותדר בוסט של 3.6Ghz.

המידע חופף להדלפה קודמת של זוג מעבדים לא מוכרים של AMD, ה-Ryzen 5 2600H ו-Ryzen 7 2800H, כשהמעבד המודלף כעת אמנם דומה ל-2600H, אבל מכיל כרטיס מסך Vega 11 מובנה ועל כן דומה יותר למעבד ה-2500G. הדבר גם מוסיף לסיכוי שהמעבד המודלף אכן יקרא 2500H כשיוכרז בסופו של דבר.

סדרת מעבדי ה-H של AMD נועדה להתחרות בסדרת ה-H של מעבדי אינטל המספקים עוצמה גבוהה יותר למחשבים ניידים. עכשיו נותר לחכות להכרזה רשמית ומידע מלא על המעבד החדש וסדרת ה-H של AMD באופן כללי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים