תמונת יח”צ מודלפת מציגה את צמיד הכושר החכם Huawei TalkBand B5

צמיד כושר חכם Huawei TalkBand Bt (הדלפה: Evan Blass) צמיד כושר חכם Huawei TalkBand Bt (הדלפה: Evan Blass)

בתמונה שפירסם דרך חשבונו בטוויטר בסוף השבוע האחרון, חשף המדליף הסדרתי אוון בלאס (evleaks@) את מה שעתיד להיות צמיד הכושר הבא מבית וואווי, ה-Huawei TalkBand B5. פרט לתמונה, החושפת את עיצובו של צמיד הכושר החכם, בלאס לא מוסיף פרטים נוספים, כך שמפרטו הטכני וגם מועד השקתו של הצמיד עדיין נמצאים בגדר תעלומה.

צמיד הכושר המוצג בתמונה המודלפת מציג מבנה אלגנטי הדומה לזה של קודמו, ה- TalkBand B3 שהוצג לפני כשנתיים, כאשר הוא ניתן לניתוק מהרצועה לצורך טעינה או לשם החלפה בין רצועות. התמונה מציגה ממשק המציג שעון, מצב סוללה, מידע על מזג האוויר ומספר צעדים. אפשרות נוספת אותה מציגה התמונה היא לקבלת שיחות דרך החלק הנשלף מתוך צמיד הכושר, זאת דרך אוזנייה המובנית על גבי המכשיר, שתתחבר אל הטלפון בקישוריות בלוטות’.

בעוד התמונה אינה חושפת פרטים טכניים אודות צמיד הכושר החכם הבא של וואווי, נוכל להעריך כי החברה תבחר לשלב בצמיד גם רכיב מובנה לזיכרון אחסון לצורך שמירת מוסיקה באופן מקומי ב-TalkBand B5, זה אפשר להשתמש בו גם ללא טלפון נוכח. רכיב נוסף שאנו מצפים לראות בצמיד הכושר הוא GPS מובנה שיאפשר מעקב אחר מסלולי הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים, וגם עמידות גבוהה יותר בפני מים, שתאפשר צלילה לעומק וסוללה גדולה יותר שתוכל לספק שעות שימוש ארוכות ללא צורך בטעינה.

את צמיד הכושר החכם הקודם שלה, TalkBand B3, הציגה וואווי לפני כשנתיים לצד מכשירי סדרת הדגל Huawei P9, כך שייתכן כי גם עם ההכרזה על ה-TalkBand B5 תמתין החברה עד להשקתה של סדרת הדגל הבאה מבית החברה, ה-Huawei Mate 20 או Mate Pro, אשר צפויה להגיע ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים