וואווי מפרסמת טיזר להשקת מכשיר הדגל Honor Note 10, יגיע עם מעבד Kirin 970

טיזר ל-Honor Note 10 (מקור: Huawei / Weibo) טיזר ל-Honor Note 10 (מקור: Huawei / Weibo)

חברת וואווי (Huawei) חשפה טיזר ראשון למכשיר הדגל הבא שלה תחת מותג הונור, זה יהיה דגם ה-Honor Note 10. את המכשיר צפויה החברה להשיק בזמן הקרוב, אולם תאריך יעד לחשיפתו הרשמית לא הופיע בטיזר, אשר מציג מסגרת דקיקה כרמז למסך בעל שוליים דקיקים במיוחד, את שמו של הסמארטפון החדש ואת התמיכה של זה ביכולות AI אשר ככל הנראה יגיעו בצד המצלמה.

לצד חשיפת הטיזר הרשמי, עבר מכשיר ה-Honor Note 10 במבחן הביצועים Geekbench, שם הותיר כמה פרטים אודות מפרטו הטכני, ביניהם מופיעה מערכת העל שבב Kirin 970 אותה מפתחת וואווי תחת החברה הבת HiSilicon. מערכת השבבים כבר הופיעה בעבר במספר דגמים שמפתחת החברה, בהם ה-Honor 10 ומכשירי סדרת ה-Huawei P20. לצד פלטפורמת העיבוד מציג מבחן הביצועים איזכור לרכיב זיכרון בנפח 6GB RAM ולמערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1, אשר תגיע יחד עם ממשק המשתמש המותאם EMUI 8.1.

מבחן ביצועים למכשיר Honor Note 10 (הדלפה)
מבחן ביצועים למכשיר Honor Note 10 (הדלפה)

פרט לנתונים אלו, שמועות אודות המכשיר מדברות על מסך Super AMOLED ענק בגודל 6.9 אינץ’ ומערך צילום כפול בגבו התומך ביכולות AI שיעזרו בהתאמת הגדרות הצילום באופן אוטומטי. מכשיר הדגל הקודם בסדרה, Honor Note 8, הוצג לפני כשנתיים, באוגוסט 2016, והביא עימו מסך Super AMOLED בגודל 6.6 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון מירבי של 128GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל בודדת בגבו, מצלמת סלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל וסוללת 4,500mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים