במאי מחוז 9 יביים את הסרט רובוקופ חוזר

מתוך "רובוקופ" (תמונה: MGM) מתוך “רובוקופ” (תמונה: MGM)

שנות ה-80 ממשיכות להכות בנו בגלים – MGM דיווחה אתמול (ד’) שסרט חדש על רובוקופ, השוטר הסייבורג, מופק בימים אלה. הסרט יקרא “רובוקופ חוזר” (Robocop Returns), ויבויים על ידי ניל בלומקאמפ (Neill Blomkamp) הדרום אפריקני. בין סרטיו של בלומקאמפ אפשר למצוא יצירות מדע בדיוני יוצאות דופן כגון “מחוז 9″ ו”אליסיום”.

הפרטים על הסרט כרגע מועטים מאוד. ב-2014 יצא רימייק של “רובוקופ”, בבימויו של חוסה פדיליה ובכיכובו של ג’ואל קינמן (Joel Kinnaman) בתפקיד הראשי. הסרט הכניס 240 מיליון דולר, סכום זעום ביחס לגודל של הפרנצ’ייס, וסכום שבקושי כיסה את ההוצאות – אם בכלל. האם קינמן יחזור לתפקיד? האם “רובוקופ חוזר” יהיה המשך של הריבוט, או המשך של סרטי רובוקופ הישנים? עדיין לא ברור.

ידוע שכותבי הסרט המקורי, אד ניומייר (Ed Neumeier) ומייקל מיינר (Michael Miner), מפיקים את “רובוקופ חוזר”. לא רק זה, אלא שתסריט הסרט יהיה מבוסס על תסריט שהם כתבו כהמשך ל”רובוקופ” המקורי – תסריט שבסוף לא יצא לפועל. את התסריט החדש שמבוסס על התסריט הגנוז משכתב ג’סטין רודס (Justin Rhodes), שכותב בימים אלה גם את הסרט הבא בסדרת “שליחות קטלנית”.

נכון לרגע זה, זה כל מה שידוע על “רובוקופ חוזר”. נקווה לשמוע עליו פרטים נוספים בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים