טיזר חדש לעונה 11 של דוקטור הו

רשת הטלוויזיה הבריטית BBC שיחררה טיזר ראשון לעונה הבאה של “דוקטור הו” (Doctor Who), שתהייה העונה ה-11 במספר. לא לבלבל עם הטיזר ששוחרר לפני שנה, שחושף את הדוקטור החדשה, אותה משחקת ג’ודי וויטאקר (Jodie Whittaker) מ”מראה שחורה” ו”ברוד צ’רץ'”.

למי שלא בקיא בחומר, נזכיר ש”דוקטור הו” היא סדרת מדע בדיוני על דמות בת אלמוות בשם “הדוקטור”, שנוסעת בזמן כדי לתקן שיבושים שקרו גם בעולמינו, וגם בעולמות אחרים. אחת לכמה עונות הדוקטור נאלץ להחליף גוף, והשחקן שמשחק את הדוקטור מתחלף גם הוא. הפעם, לראשונה, הדוקטור היא אישה. מלבד הדוקטור התחלף גם השואוראנר של הסדרה – במקום יוצר “שרלוק” סטיבן מופאט, ממנו המעריצים היו מאוד לא מרוצים, את הסדרה מוביל כריס צ’יבנאל (Chris Chibnall), יוצר “קאמלוט” ו”ברוד צ’רץ'”.

לאחר שהדוקטור נחשפה, היא הספיקה גם להופיע כבר על המסך. מדי שנה, בחג המולד, יוצא ספיישל בו בדרך כלל מופיעים כמה דוקטורים. כאשר הספיישל נופל על שנה בה הדוקטור מתחלף, ישנה גם העברת שרביט – ובספיישל האחרון הדוקטור החדשה הופיעה.

כעת, באוקטובר הקרוב, תתחיל העונה החדשה עם הדוקטור החדשה. הטיזר לא חושף דבר על העונה, מלבד האופי של הדוקטור. נדמה שרוח שטות שולטת בדוקטור הזאת, שמשתמש בכוחות הזמן שלה כדי למלא מגשי פיצה ריקים, ולהחליף מגזינים רציניים בחוברות לילדים. אם זה אומר לכם משהו שאנחנו פספסנו – ספרו לנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים