מכשיר ה-Nokia 6.1 Plus עובר דרך מבחן ביצועים ועתיד להימכר באופן גלובלי

Nokia X6 (תמונה: HMD Global) Nokia X6 (תמונה: HMD Global)

לאחר שהוכרז לפני כחודשיים בלבד תחת השם Nokia X6, מכשיר ה-Nokia 6.1 Plus עובר דרך מבחן הביצועים המוכר GeekBench ומותיר אחריו עקבות. בתוצאות המבחן ניתן לראות כי המכשיר משלב מפרט דומה למדי לזה של דגם ה-X6 הזמין לרכישה בסין בלבד, ומציע מערכת שבבים זהה וזיכרון עבודה בכמות דומה.

את מסעו החל כדגם ביניים במחיר אטרקטיבי למדי בשווקי סין בלבד, אך כאשר עשה מספיק רעש, צייץ אחראי המוצר הראשי ג’והו סארויקאס (Juho Sarvikas), בחשבון הטוויטר שלו סקר שמטרתו לתת לחברה נקודת מבט על ההחלטה בנוגע להשקת המכשיר באופן גלובלי. הסקר הסתכם באופן מכריע של 92 אחוזים בעד ההחלטה להשיק את המכשיר באופן גלובלי, ו-8 אחוזים נגד.

כדי לסכם, סארויקאס עצמו הגיב לציוץ וציין כי התוצאות מכריעות למדי וסיים במילות תודה למצביעים. עקב הרוב הגורף, ניתן לשער בשלב זה כי החברה תחליט להוציא את דגם ה-Nokia X6 מגבולות סין, ומבחן הביצועים האחרון אשר מראה את המכשיר תחת תג שם חדש, כמעט ומאשר לגמרי את המחשבה על כך. ומעבר לכך, תאריך ההשקה המודלף של המכשיר עומד על ה-19 ביולי, בעוד שלושה ימים בלבד.

על הצד הטכני של הדברים, דגם ה-Nokia 6.1 Plus צפוי להציע מפרט טכני זהה לדגם ה-Nokia X6 ולהציע מסך בגודל 5.8 אינץ’ הכולל מגרעת בחלקו העליון, לצד מערך צילום כפול הממוקם בגבו של המכשיר וסורק טביעות אצבע. מערכת השבבים המנצחת תהיה ה-Snapdragon 636 המוזכרת, אשר תרוץ יחד עם 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון.

עד שייחשף דגם ה-Nokia 6.1 Plus באופן רשמי, בישראל הושק דגם ה-Nokia 6.1 לאחרונה במחיר של 1,399 שקלים לצד דגמי ה-Nokia 3.1 וה-Nokia 7 Plus.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים